21
یکشنبه 11 مهر 1400
شماره 8329
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کشف جسد جوان غرق شده در تور ماهیگیری

جسد جوانی که هنگام شنا در آب‌های ساحلی بندر گناوه غرق شده بود یک روز بعد در تور ماهیگیری کشف شد.
ویژه
طلبکاران برای رسیدن به پولشان مدیر شرکتی را ربودند و 24ساعت در یک انبار زندانی‌اش کردند اما پلیس دستشان را رو کرد.
«من همسرم را به قتل رسانده‌ام و جسدش را داخل چمدان جاسازی کرده‌ام اما به‌خاطر عذاب وجدان تصمیم گرفتم خودم را معرفی کنم.» این ادعای پسری 30ساله در کیوسک کلانتری تجریش بود که برای ساعاتی مأموران را به دردسر انداخت.
پدر علی لندی، پسرنوجوان ایذه‌ای که برای نجات جان 2زن در حادثه آتش‌سوزی جانش را فدا کرده بود در پیامی از مقام معظم رهبری و مردم برای همدردی و ابراز احساسات‌شان قدردانی کرد.
یکی از 3نوجوان ربوده شده دارابی در گفت‌وگو با همشهری از جزئیات اسارتشان در بند آدم‌ربایان بی‌رحم می‌گوید

59 روز شکنجه 3نوجوان درکوه‌های بی‌آب و علف

پیگیری
«وقتی ما را دزدیدند، قرص‌هایی دادند که با خوردن آنها بیهوش شدیم.
کوتاه از حادثه/ تبرئه حمید صفت از اتهام قتل عمد

کوتاه از حادثه/ تبرئه حمید صفت از اتهام قتل عمد

حمید صفت، رپر معروف که از مدتی قبل به اتهام قتل پدرخوانده‌اش بازداشت شده و یک مرتبه به قصاص محکوم شده بود با رأی قضات دادگاه کیفری یک استان تهران از اتهام قتل عمد تبرئه شد، تا امیدهایش برای آزادی پررنگ شود.
پیگیری همشهری/ هیچ زباله بیمارستانی‌ای در دشت سجزی دفن نخواهد شد
چندی قبل یکی از شهروندان شهر سجزی واقع در شرق اصفهان در پیامی خواهان توقف انباشت زباله‌های بیمارستانی و کرونایی آن هم به‌صورت غیراصولی در زمین‌های خالی کنار شهر سجزی و در نزدیکی مزارع کشاورزی شده بود.
یک سال و چند‌ماه پس از تصویب و اجرایی شدن قانون اعطای شناسنامه به فرزندانی که مادران ایرانی دارند، این قانون بسیار کند اجرا می‌شود و تاکنون از 86هزار نفری که به‌گفته خود مسئولان برای دریافت شناسنامه ایرانی تقاضا داده‌اند تنها 3هزار نفر موفق به دریافت شناسنامه شده‌اند.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
روابط عمومی منطقه 4شهرداری تهران پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان «بلوک سیمانی جشنواره بلای جان مردم» در ستون با مردم پاسخ داده است: «به اطلاع می‌رساند ضمن بازدید از محل مورد نظر به لحاظ ایمنی و فنی مورد خاصی مشاهده نشد. بدیهی است درصورت تعیین موقعیت دقیق و اعلام شفافِ درخواست، مراتب مجدد قابل بررسی است».