17
یکشنبه 11 مهر 1400
شماره 8329
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آماربازی

با ورود تیم هوادار به جمع تیم‌های لیگ برتری، تعداد کل تیم‌هایی که سابقه بازی در لیگ برتر را دارند به 43تیم رسید.
ویژه
بخش زیادی از جذابیت فوتبال، به غیرقابل پیش‌بینی بودن آن است. اینجا هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد و به دفعات دیده شده که شگفتی‌های بزرگ رخ داده است.
محرم نویدکیا را دوست داریم و اغلب حرف‌هایش را هم منطقی و قابل‌قبول می‌دانیم، اما او به تازگی اظهارنظری کرده که جای بحث دارد.
مسابقات جهانی کشتی آزاد به میزبانی نروژ در روز دوم با برگزاری رقابت‎های 57، 65، 79و 92کیلوگرم پیگیری خواهد شد و تیم ملی ایران در این 4وزن با قرعه خوبی روبه‌رو شده است.
خاطراتی که اغلب ورزشکاران زن از گذشته تعریف می‌کنند، تلخ است و یادآوری‌شان سخت. ولی زهره کودایی از گذشته که یاد می‌کند، خنده‌اش می‌گیرد. زهره، دروازه‌‌بان شماره‌یک تیم ملی فوتبال زنان است؛ همان کسی که با درخشش او تیم به جام ملت‌های آسیا صعود کرد.
بازی‌های سخت منچسترسیتی در ابتدای فصل ادامه دارد. تیم گواردیولا در این مقطع از فصل با حریفان بزرگی مثل آرسنال، تاتنهام، لستر، پاری‌سن‌ژرمن، چلسی و... بازی کرده و حالا ساعت19 امشب در آنفیلد نوبت رویارویی با لیورپول صدرنشین است.
ترجیح گلاره ناظمی این بود که تیم ملی ایران در فینال جام‌جهانی فوتسال باشد نه او، اما تیم ملی در مرحله‌ یک‌چهارم نهایی حذف شد و امشب ناظمی در فینال است؛ نخستین خانم داوری که در این سطح قضاوت می‌کند.

قرعه 1+20

لیگ بیست‌ویکم قرعه‌کشی شد و 3 مدعی قهرمانی با قرعه‌های خوب و مناسبی در هفته‌های اول روبه‌رو شدند؛ داربی تهران در هفته هشتم و مصاف سپاهان با سرخابی‌ها در هفته‌های 10 و 12 برگزار می‌شود
قرعه‌کشی فصل جدید لیگ برتر ایران دیروز برگزار شد و 16تیم حاضر در این رقابت‌ها برنامه هفته به‌هفته خود را برای این رقابت‌ها دریافت کردند.
2نیمه متفاوت تیم ملی

2نیمه متفاوت تیم ملی

جلوی زمین به‌شدت امیدوارمان می‌کند اما کمی نگران شرایط بازیکنان دفاعی هستیم
اردوی تیم ملی کشورمان برای برگزاری 2 بازی حساس مقابل امارات و کره‌جنوبی آغاز شده است.
چه جوری تو 6تا خوردی؟
چه جوری تو 6تا خوردی؟
شرایط باورنکردنی سعید عزت‌اللهی در لیگ دانمارک
با وجود آنکه سعید عزت‌اللهی از سن بسیار کم راهی فوتبال اروپا شد و با توجه به فیزیکش و نیز جایگاهش در تیم ملی انتظار می‌رفت پیشرفت خوبی داشته باشد، این اتفاق در عرصه باشگاهی برای او رخ نداده است.

ادامه افسانه «تیم حکومتی»

فوتبال ایران
این روزها شایعات خطرناکی به گوش می‌رسد در مورد اینکه ممکن است پرسپولیس و استقلال برای فصل جدید حامی مالی مشترک داشته باشند.

مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی

مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی

لیگ قهرمانان- یک چهارم نهایی

لیگ قهرمانان- یک چهارم نهایی
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
برنامه بازی‌ها
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8329