• یکشنبه 21 شهریور 1400
  • الأحَد 4 صفر 1443
  • 2021 Sep 12

برگ سبز با سند برابر است

گزارش همشهری از مناقشه طولانی‌مدت بر سر نقل‌و‌انتقال خودرو که با ابلاغیه دادستان کل کشور، به نفع پلیس مختومه شده است
مناقشه 10ساله‌ای که میان نیروی انتظامی و سازمان ثبت اسناد بر سر نحوه انتقال مالکیت خودرو وجود داشت، بالاخره با رأی دیوان عدالت اداری و ابلاغیه دادستان کل کشور پایان یافت.

جزایر‌ سفید

جزیره‎های پرتعداد هرمزگان یعنی قشم، هنگام، تنب بزرگ، تنب کوچک، لاوان، ابوموسی، هندورابی، هرمز، لارک و سیری هم مثل باقی نقاط کشور در یک سال و نیم گذشته دچار کرونا شده‌اند.

پایان یک مأموریت ملی

اطلس‌نوردی در 133روز
مأموریت ناوگروه 75نیروی دریایی ارتش پس از 133روز حضور در اقیانوس اطلس پایان یافت.

اهتزاز پرچم ایران در 7دریا

دریادار محمدی، فرمانده ناوگروه 75در گفت‌وگو با همشهری چرایی و چگونگی مأموریت 133روزه به اقیانوس اطلس را شرح داد
ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش از دریانوردی پهنه اطلس بازگشت؛ سفری بر نامه‌ریزی شده و پرمخاطره با پیام اقتدار جمهوری اسلامی ایران برای جهان. سفر 133روزه 317دریانورد که ناوگروه 75 نیروی دریایی ارتش متشکل از 2 شناور بومی یعنی «ناو بندر مکران» و «ناوشکن سهند» برای نخستین بار اقیانوس اطلس را باموفقیت درنوردید و امروز به بندرعباس رسید.

موجر و مستأجر در محکمه

مجتمع‌های شورای حل اختلاف نسبتاً شلوغ است و گویا بیشترین سهم از پرونده‌های جاری با اختلاف به دعواهای اجاره مسکن اختصاص دارد؛ صاحب‌خانه‌هایی که به‌دنبال دریافت حکم تخلیه ملک خود هستند و مستأجرانی که آمده‌اند تا به پشتوانه مصوبه ستاد مقابله با کرونا، جواب محکمه‌پسندی به صاحب‌خانه بدهند و سر جای خود بنشینند.
روایتی از سفر به افغانستان در دوران امارت اسلامی طالبان - بخش اول

هنوز کسی نظری ندارد

سال‌هاست که تصمیم داشتم برای ساخت مستند یا گرفتن گزارش از وضع افغانستان به آنجا سفر کنم مثل سوریه، عراق و لبنان. ولی به هزار و یک دلیل عقبش انداختم. این بار ولی 2 ماه پیش و با توجه به جدی‌تر شدن پیشروی‌های طالبان دوباره تصمیم گرفتم که بروم.

سلامی دوباره به سینما

تسلیم شرایط منفی نشوید

بی‌خبری، خوش خبری نیست

ترک اعتیاد اپلیکیشنی