17
یکشنبه 21 شهریور 1400
شماره 8312
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پشت‌خط زن/ مردانی با کاپ بهترین‌ها

از امروز مسابقات قهرمانی والیبال آسیا آغاز می‌شود و بد نیست چند نکته از این بازی‌ها را داشته باشیم. نخستین بازیکنانی از ایران که در قاره کهن برنده کاپ بهترین‌ها شدند
ویژه
زوریا با صیادمنش از شکست در هفته هفتم لیگ اوکراین فرار کرد.
در فهرست آسیایی استقلال برای نبرد حساس با الهلال، نام 3دروازه‌بان دیده می‌شد.
در ادامه تصمیم‌های بحث‌برانگیز احمد مددی، باشگاه استقلال تصمیم گرفته برای فصل جدید یک «معاون ورزشی» داشته باشد اما فردی که او برای این سمت انتخاب کرده، کوچک‌ترین تجربه‌ای در زمینه مدیریت ندارد.
از لحظه‌ای که خبر رسید افشین قطبی از هدایت کانگ‌ژو در لیگ دسته اول فوتبال چین برکنار شده، با او هماهنگ کردیم برای یک گفت‌وگوی طولانی اما این روند چند روز زمان برد. همان موقع متوجه شدیم که لفظ اخراج درست نبوده و دو طرف برای قطع همکاری با هم به توافق رسیده‌ بودند.
پرسپولیس روز سه‌شنبه در مرحله یک‌هشتم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا میهمان استقلال تاجیکستان خواهد بود.
انگار موفق شده‌ایم روش مدیریتی فوتبال‌مان را به برزیل هم صادر کنیم. باشگاه‌های برزیلی هم مثل باشگاه‌های ما پول بازیکنان را نمی‌دهند.

بازگشت رویایی به تئاتر رویاها

پادشاه به خانه برگشت؛ بازگشتی که برای یونایتدی‌ها فراتر از تصور به نظر می‌رسید
کریستیانو رونالدو، پیراهن شماره 7 یونایتد، پرش معروف و جشن گرفتن یک گل در اولدترافورد. جمع شدن همه اینها در کنار هم برای طرفداران یونایتد خارق‌العاده به‌نظر می‌رسد.
آغاز دوران پس از معروف
آغاز دوران پس از معروف
مسابقات قهرمانی آسیا از امروز در ژاپن آغاز می‌شود. تیم ملی والیبال ایران که فقط یک‌بار با مربی وطنی روی سکوی آسیا رفته پس از 10‌سال با مربی ایرانی در این رقابت‌ها حاضر خواهد شد، آن‌هم بدون کاپیتان سابق
صبح امروز از تیم جدید والیبال ایران رونمایی می‌شود؛ تیمی با سیمایی جوان و به همراه مربی ایرانی. بیست‌ویکمین دوره جام ملت‌های آسیا از امروز در چبیای ژاپن‌ آغاز می‌شود و ایران بعد از مدت‌ها با تغییرات اساسی در این رقابت‌ها حاضر خواهد شد.
کریستیانو رونالدو، پیراهن شماره 7 یونایتد، پرش معروف و جشن گرفتن یک گل در اولدترافورد. جمع شدن همه اینها در کنار هم برای طرفداران یونایتد خارق‌العاده به‌نظر می‌رسد.

مخالفت جمعی با جام‌جهانی دوسالانه

پس از یوفا، کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی، موسوم به کنمبل هم با برگزاری هر 2 سال یک‌بار جام جهانی مخالفت کرد.

کنایه‌های بی‌پایان وزنه‌برداری به کشتی

علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری با فاصله زمانی 3ماه برای دومین‌بار از فدراسیون کشتی انتقاد کرد. او این‌بار حسن یزدانی و علیرضا دبیر را هدف گرفته است.

نکته بازی/ در آستانه انفجار

کمتر پیش آمده که گل‌محمدی را تا این حد عصبانی دیده باشیم.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
استقلال فرداشب در حالی به مصاف الهلال می‌رود که طی سال‌های حضور در رقابت‌های آسیایی با هیچ تیمی به اندازه الهلال بازی نکرده است.
لیگ قهرمانان - یک هشتم
مقدماتی جام جهانی - مرحله نهایی