21
یکشنبه 21 شهریور 1400
شماره 8312
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کوتاه از حادثه/ معمای مرگ مرد تنها در خانه گازگرفته

تحقیقات درباره مرگ اسرارآمیز مردی که جسدش در آپارتمانش پیدا شده، از سوی تیم جنایی پایتخت آغاز شده است.
ویژه
از روزی که اعلام کردند به بازنشستگان 100میلیون تومان وام می‌دهند به چند بانک و نیز کانون بازنشستگان مراجعه کردم تا از روند آن مطلع شوم.
جنایی
مرد جوان که به‌دنبال اختلافات مالی، مردی را با ماشین زیر گرفته و به قتل رسانده بود با تأیید حکم قصاص وی در دیوان عالی کشور، به دار مجازات آویخته شد.
با فرار متهمان 4قبضه سلاح گرم و مقدار زیادی مهمات از خودروی آنها کشف شد

جزئیات درگیری مسلحانه پلیس و مردان کاملا مسلح در بزرگراه همت

پیگیری
پلیس پایتخت در تعقیب 3مرد مسلح است که در جریان درگیری با مأموران در بزرگراه شهید همت یکی از مأموران را با شلیک گلوله مجروح کردند و گریختند.
اهتزاز پرچم ایران در 7دریا

اهتزاز پرچم ایران در 7دریا

دریادار محمدی، فرمانده ناوگروه 75در گفت‌وگو با همشهری چرایی و چگونگی مأموریت 133روزه به اقیانوس اطلس را شرح داد
ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش از دریانوردی پهنه اطلس بازگشت؛ سفری بر نامه‌ریزی شده و پرمخاطره با پیام اقتدار جمهوری اسلامی ایران برای جهان. سفر 133روزه 317دریانورد که ناوگروه 75 نیروی دریایی ارتش متشکل از 2 شناور بومی یعنی «ناو بندر مکران» و «ناوشکن سهند» برای نخستین بار اقیانوس اطلس را باموفقیت درنوردید و امروز به بندرعباس رسید.
پاسخ مسئولان/ تغییری درحرکت اتوبوس‌های ترمینال لاله به جوانمرد ایجاد نشده است
شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان تأخیر در حرکت اتوبوس‌های ترمینال لاله در ستون با مردم روز 23مرداد پاسخ داده است: «طبق بررسی‌های به عمل آمده از مدیریت هوشمند ناوگان، خدمات رسانی در خط تندرو 109پایانه جوانمرد به پایانه لاله براساس برنامه زمانبندی و میزان تقاضای سفر برنامه‌ریزی شده و با کمترین انحراف به مسافران محترم خدمات‌رسانی می‌نماید و هیچ تغییری در سر فاصله حرکت اتوبوس‌ها ایجاد نشده است.