• یکشنبه 17 اسفند 1399
  • الأحَد 23 رجب 1442
  • 2021 Mar 07

همه دلایل تأخیر در واکسیناسیون

رئیس کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا: اگر قبلا در فاز تحقیقاتی تولید واکسن‌های مختلف شرکت کرده بودیم، حالا سهمیه قابل توجهی برای خرید واکسن داشتیم
در شرایطی که بسیاری از کشورها در رقابتی تنگاتنگ، هر روز آمار جدیدی از میزان واکسیناسیون ضدکرونا در کشورشان اعلام می‌کنند، در ایران میزان تزریق واکسن حتی در خوش‌بینانه‌ترین حالت تا پایان امسال، به یک درصد هم نخواهد رسید.
همشهری در گفت‌وگو با کارشناسان اجتماعی، نیاز کودکان به شادی را بررسی کرد:

کودکان در قرنطینه بدون شادی

آپارتمان‌های نُقلی، خانواده‌های تک‌فرزندی، کوچک‌تر شدن مداوم گروه همسالان در محله، کاهش فضای سبز و زمین‌های بازی در اطراف محل زندگی، مشغله‌های والدین و عوامل متعدد دیگر، در طول 2دهه اخیر به‌خصوص در شهرهای بزرگ و صنعتی، امکان بازی و تفریح را از کودکان و نوجوانان گرفته است.

تئاتر شهر و مرزهایش

حیات بناهای عمومی، به یکپارچگی با شهر است. بنای عمومی را که عملکرد عمومی دارد، نمی‌توان از شهر منتزع کرد. به‌ویژه، وقتی کاربری و عملکرد آن بنای عمومی از جنس هنر باشد، تنیده شدن آن در تار و پود شهر، ضرورت بیشتری می‌یابد.

حلقه سبز تهران، 1404 تکمیل می‌شود

توسعه شهری با حفظ تنوع زیستی، گسترش قابلیت‌های گیاهی و عرصه‌های سبز به سرانجام روشنی می‌رسد.

مجلس هزینه ارتباطات را بالا برد

سرانجام نمایندگان کار خود را کردند و با رأی به گرانی اینترنت و  واریز پول به‌حساب سازمان صداوسیما علامت موافقت خود را نشان دادند.

صلح؛ خواسته آیت‌الله و پاپ

باز هم نام عراق در صدر رسانه‌های جهان قرار گرفته است؛ اگرچه این‌بار نه برای جنگ یا تروریسم، بلکه برای سفری تاریخی که نماد تسامح و گفت‌وگوی میان بزرگ‌ترین ادیان الهی جهان به‌حساب می‌آید.

بازی خوانی مسکن در زمین بودجه 1400