13
یکشنبه 17 اسفند 1399
شماره 8176
ورزش 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سلطان مبهوت

4 درس از دوران 4ماهه حضور فکری روی نیمکت استقلال
یادداشت
رؤیای شیرین حضور محمود فکری روی نیمکت استقلال بسیار کوتاه بود؛ سرجمع چیزی حدود 4ماه. قصه استقلال با فرهاد مجیدی شروع شده و فکری بسیار زودتر از آنچه تصورش را کنید فراموش خواهد شد.
ویژه
انتظار پرسپولیسی‌ها برای جذب شهریار مغانلو امروز به پایان خواهد رسید و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این مهاجم بلندقامت صبح امروز با پرسپولیس قرارداد امضا خواهد کرد.
انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا از لحاظ حاشیه و خبرسازی دست‌کمی از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا نداشت.
اخیراً 2خبر کوتاه از باشگاه پرسپولیس داشتیم که قرار گرفتن آنها پشت سر هم روی خروجی خبرگزاری‌ها، داستان را بامزه کرده بود.
اتلتیکو در این فصل به‌اندازه‌ای امتیاز جمع کرده که هواداران بارسلونا هم مثل داربی رفت مادرید آرزو دارند رئال مادرید برنده ال‌داربی باشد.
در هفته تساوی‌های بدون گل، سپاهان با ثبت پرگل‌ترین برد این فصل زنگ خطر را به شدیدترین شکل ممکن برای پرسپولیس به‌صدا درآورد.
با وجود تلاش‌هایی که باشگاه پرسپولیس برای رساندن مهدی ترابی به بازی با نفت آبادان انجام داد، درنهایت پنجره نقل‌وانتقالاتی سرخپوشان بسته ماند و ترابی اجازه حضور در این مسابقه را پیدا نکرد.

مجیدی 4 امتیاز تا صدر

نکونام که در 4تقابل قبلی‌اش به استقلال نباخته بود بالاخره باخت و فرهاد را به سمت صدر بدرقه کرد
با نتایجی که در بازی‌های سپاهان و پرسپولیس به دست آمد، نیاز استقلال برای بردن فولاد بیشتر از قبل شد. آبی‌ها هفته گذشته را با اختلاف 6امتیازی با صدر و 4امتیازی با رتبه دوم به پایان رساندند. با نتایج دیروز، فرهاد مجیدی در ابتدای دوره جدیدش در استقلال فهمید اگر فولاد را شکست ندهد اختلافش با رتبه دوم هم 6امتیازی خواهد شد و لااقل تا هفته بیستم رنگ پله‌های اول و دوم جدول را نخواهد دید.
جدال با همشهری‌های مایه‌دار

جدال با همشهری‌های مایه‌دار

داربی منچستر هم امشب برگزار می‌شود درحالی‌که می‌توانست با امتیاز دادن منچسترسیتی به آرسنال و تاتنهام و ولوز و... از لحاظ جدولی جذاب‌تر هم بشود.
تلاش برای بازگشت به جمع حرفه‌ای‌ها
تلاش برای بازگشت به جمع حرفه‌ای‌ها
سهیل واحدی، قهرمان اسنوکر جهان را شکست داد. او برای ماندن در جمع حرفه‌ای‌ها باید به پیروزی‌های بیشتر برسد
سهیل واحدی می‌تواند برای دوسال دیگر در بین حرفه‌ای‌های اسنوکر بماند؟ او در مسابقات اسنوکر آزاد جبل‌الطارق 2 پیروزی به‌دست آورده و در تلاش است با پیروزی‌های بیشتر خودش را در بین حرفه‌ای‌ها نگه دارد.
فراز کمالوند که یکی از افراد مدنظر مجیدی برای حضور در کادر فنی استقلال بود طی چند روز اخیر به‌خاطر قراردادی که با شاهین شهرداری بوشهر داشت، حضورش در استقلال در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته بود.

پشت‌خط زن/ والیبال؛ یعنی تاکتیک

اگر کار به بازی سوم نکشد، امروز فینالیست‌های لیگ برتر والیبال معرفی می‌شوند. یکی از اتفاقات مهم در بازی‌های ماقبل فینال شکست هراز آمل 117– 114به شهرداری ارومیه بود.

گمانه‌زنی درباره دلایل شکست علی‌اکبری

امیر علی‌اکبری چرا باخت؟ طرفداران او هنوز شکست به حریف گمنام‌ کره‌ای را باور ندارند و دلایل مختلفی برای این باخت می‌آورند. علی‌اکبری که در رشته MMA فعال است،

فرمان اتومبیلرانی و موتورسواری در دست ناظمی

مازیار ناظمی در رقابتی 2مرحله‌ای رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی شد. از قبل مشخص بود مهران همتیان و جواد برات رقبای اصلی ناظمی هستند.
PDF ورزش 2
کوتاه ورزش 2
فیروز کریمی سال‌هاست تقریباً از مربیگری بازنشسته شده و حالا عمده فعالیت‌های فوتبالی‌اش به حضور در برنامه‌های تلویزیونی و به‌خصوص ورژن کمدی و شاد آنها محدود می‌شود.
نقل قول
بالاخره پرسپولیس بعد از 6پیروزی متوالی متوقف شد و رکورد بردهای پی‌درپی این تیم روی عدد معروف 6ایستاد.