• پنج شنبه 27 آذر 1399
  • الْخَمِيس 2 جمادی الاول 1442
  • 2020 Dec 17

اجاره بگیرید یا دو برابرآن مالیات بدهید

شورای نگهبان، طرح مالیات بر خانه‌های خالی را تأیید کرد. حالا، مسیر قانونی موردنیاز برای برخوردهای تعزیری با خانه‌های خالی مهیا شده و توپ اقدام و عمل از مجلس به زمین دولت افتاده است.
رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت سالگرد شهید سلیمانی :

اگر بتوان تحریم‌ را رفع کرد یک ساعت هم نباید تأخیرکنیم

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز گذشته در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت سالگرد سپهبد شهید سردار سلیمانی و خانواده آن شهید والامقام، شهید سلیمانی را قهرمان ملت ایران و قهرمان امت اسلامی خواندند و گفتند: تشییع میلیونی شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در عراق و ایران، نخستین سیلی سخت به آمریکایی‌ها بود اما سیلی سخت‌تر «غلبه نرم‌افزاری بر هیمنه پوچ استکبار» و «اخراج آمریکا از منطقه» است، البته آمران و قاتلان سردار سلیمانی نیز باید انتقام پس دهند و این انتقام در هر زمانی که ممکن باشد، قطعی است.

طراحی شهری و مشارکت عمومی

چند سال قبل در سفری به کوبا، که به کمک جامعه مهندسین مشاور ایران و خانه‌دوستی کوبا در تهران انجام شد، بازدیدی از اداره شهرسازی هاوانا داشتیم.

تهران در میان 50 شهر نوآور جهان

در سراسر جهان، شهرها به‌دنبال بهبود انعطاف‌پذیری خود برای مقابله با استرس‌‎ها و شوک‌های ناشی از تغییرات آب‌وهوایی، زلزله و... هستند و اجرای سیاست‌های «تاب‌آوری شهری» آنها را به سمت ایده‌پردازی‌های مختلف تاب‌آوری هدایت می‌کند.
بهرام شاه‌ محمدلو یا همان آقای حکایتی دهه60، از خاطرات شب چله‌ای می‌گوید

قصه‌گفتن، رسالت بزرگ‌ترهاست

پای خاطرات موسپیدکرده‌ها که بنشینید حتما درباره قصه‌های رنگارنگی که از سال‌های دور در شب چله روایت می‌شد برای شما می‌گویند.

ای حافظ شیرازی...

یلدای خوشمزه