20
پنج شنبه 27 آذر 1399
شماره 8113
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بزرگ‌ترین خیانت

یادداشت
تصور کنید که مدیر یا مسئولی را گرفته‌اند، به‌دلیل سوءاستفاده‌ای که از مقام و مسئولیت خودش کرده است.
ویژه
فرومایه بودن تولید محتوا در رسانه ملی به‌گونه‌ای است که مجری و داور یک برنامه آشپزی با نام دستپخت، مقابل میلیون‌ها بیننده از خانم جوان شرکت‌کننده در این برنامه در مورد شغل پدر او می‌پرسد: «اینکه شغل بابات راننده تاکسیه، تو رو پیش دوستات ناراحت نمی‌کنه؟»
در شانزدهمین هفته نمایش اینترنتی گزیده فیلم‌های کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران با عنوان «چهار ایده، چهار فیلم» فیلم‌های دوچرخه‌ها، پدرها، سیگارها به کارگردانی ابراهیم ایرج‌زاد، رویای سرخ ساخته شهریار پورسیدیان، لچک به کارگردانی هایده مردای و بومرنگ ساخته داریوش غریب‌زاده، از طریق سرویس‌های نمایش اینترنتی «وُدیو» و «هاشور» از ۲۷ آذرماه به نمایش در می‌آید.
«تاریخ موسیقی با داستان‌های مصور» کتابی است که ما را به راهی می‌برد که پر است از ماجراهای گوناگون و پُرشور که هم مایه سرگرمی‌اند و هم آگاهی‌بخش.
طرح روز
تورنتو: کودکی 6ساله در کانادا با استفاده از اکانت گوشی اپل مادرش 16هزارو293دلار را طی چند هفته خرج کرد تا در یک بازیگوشی بتواند امکاناتی چون سلاح‌های قوی و مهمات بخرد.
پاریس: شهرداری پاریس به‌دلیل استخدام بیش از حد زنان در پست‌های بالای مدیریتی در سال۲۰۱۸، ۹۰هزار یورو جریمه شد.

عکس روز

عکس روز
اجباری شدن ماسک و محافظ در فیلیپین

اجباری شدن ماسک و محافظ در فیلیپین

مانیل: فیلیپین قانون جدیدی تصویب کرد که همه را در این کشور به زدن شیلد محافظ صورت و همچنین ماسک در اماکن عمومی ملزم می‌کند.
سفر، ‌دورکاری و بلیت مجانی
سفر، ‌دورکاری و بلیت مجانی
هونولولو: هاوایی با هدف رونق گردشگری از دست‌رفته‌اش طرح دورکاری شامل بلیت رفت و برگشت رایگان به راه انداخته است.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
مهسا جزینی، روزنامه‌نگار در توییتر با اشاره به نزدیک شدن شب یلدا و وضعیت محدودیت‌های کرونایی این روزها پیشنهاد جالبی دارد: «حالا که قراره دورهمی ‎شب یلدا شب چله نداشته باشیم، خوب است که هزینه آن شب را صرف ‎بچه‌های کار و خیابان کنیم.
حسین رضازاده، وزنه‌بردار فوق‌سنگین تیم ملی ایران و دارنده مدال طلای بازی‌های المپیک2000 سیدنی به‌عنوان بهترین وزرنه‌بردار جهان در سال‌جاری میلادی و این بازی‌ها برگزیده شد.