2
پنج شنبه 27 آذر 1399
شماره 8113
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
محمدمهدی فروردین، رئیس فراکسیون ورزش مجلس در گفت‌وگو با ایرنا، سفر تعدادی از نمایندگان به قطر برای همراهی تیم پرسپولیس در فینال آسیا و تماشای بازی فینال آسیا را تکذیب کرد.
محمدجواد ظریف و «آن لینده» وزیران خارجه ایران و سوئد به‌صورت تلفنی با یکدیگر گفت‌وگو کردند.
وزیر دفاع با بیان اینکه قراردادهایی در حوزه صادرات تسلیحات با دیگر کشورها منعقد شده است، گفت: همکاری‌های تسلیحاتی ایران با کشورهای مختلف در حال پیگیری است.
عکس خبر
هفدهمین نشست کمیسیون مشترک برجام در سطح معاونین و مدیران سیاسی ایران و کشورهای 1+4 به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.
رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت سالگرد شهید سلیمانی :

اگر بتوان تحریم‌ را رفع کرد یک ساعت هم نباید تأخیرکنیم

قاتلان سردار سلیمانی باید انتقام پس دهند/ شهید سلیمانی تبلور ارزش‌های فرهنگی ایران بود
رهبری
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز گذشته در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت سالگرد سپهبد شهید سردار سلیمانی و خانواده آن شهید والامقام، شهید سلیمانی را قهرمان ملت ایران و قهرمان امت اسلامی خواندند و گفتند: تشییع میلیونی شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در عراق و ایران، نخستین سیلی سخت به آمریکایی‌ها بود اما سیلی سخت‌تر «غلبه نرم‌افزاری بر هیمنه پوچ استکبار» و «اخراج آمریکا از منطقه» است، البته آمران و قاتلان سردار سلیمانی نیز باید انتقام پس دهند و این انتقام در هر زمانی که ممکن باشد، قطعی است.
قدرتمندتر از مذاکرات94 هستیم

قدرتمندتر از مذاکرات94 هستیم

رئیس‌جمهور روز چهارشنبه در جلسه هیأت دولت با اشاره به اینکه برخی از رسانه‌های داخلی تحت‌تأثیر رسانه‌های ماهواره‌ای ضد‌ایران، سخنانی در رابطه با برجام و تفاوت شرایط امروز با شرایط سال94 بیان می‌کنند، گفت: «یقینا شرایط امروز با شرایط سال2015 متفاوت است.
در حاشیه سیاست/ احمدی‌نژاد قابل پیش‌بینی بود
ناصر ایمانی، تحلیلگر اصولگرا در گفت‌وگویی با ایرنا خاطره‌ای از حمایت اصولگرایان از محمود احمدی‌نژاد در سال84 بیان کرده و گفته است: یادم هست روز بعد از اعلام نتیجه انتخابات ریاست‌جمهوری سال۸۴ و پیروزی آقای احمدی‌نژاد، به عیادت آقای توکلی رفتم که به‌خاطر کمردرد در بستر بیماری بود.
PDF ایران
کوتاه ایران
عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان در واکنش به مطرح شدن پیشنهادهایی مثل برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در 2روز یا جمع‌آوری آرا به‌صورت پستی به تسنیم، گفت: اگر قرار باشد در این حوزه تصمیمی اتخاذ شود، حتماً باید قانون اصلاح شود.