• پنج شنبه 13 آذر 1399
  • الْخَمِيس 17 ربیع الثانی 1442
  • 2020 Dec 03

سناریوهای پس از وضعیت قرمز

پاسخ به 6سوال درباره محدودیت‌های‌جدیدکرونا و چشم‌انداز هفته آینده / رئیس اتاق اصناف تهران‌: فعالیت گروه‌های 1 و 2 شغلی درتهران از شنبه مجاز می شود
2روز مانده به پایان تعطیلات 2هفته‌ای، تصمیمات جدیدی گرفته شده؛ قرار است طرح هوشمند مدیریت کرونا ادامه یابد و تردد شبانه در شهرهای قرمز و نارنجی همچنان ممنوع باشد.
روایت همشهری از صیادی زنان در دل خلیج‌فارس

زندگی در تور زنان صیاد

سال‌هاست که صیادی در هرمزگان دیگر زن و مرد نمی‌شناسد و زنان سرپرست خانوار در جزایر هرمز، قشم، لارک، جاسک و هنگام رزق و روزی‌شان را از دل آب می‌گیرند.

شهر تهران و اقشار آسیب‌پذیر و حساس

چند سال قبل محقق جوانی در یکی از شهرهای بزرگ آمریکا خود را به‌ ظاهر خانم بسیار سالخورده‌ای درآورد و در فضاهای عمومی به رفت‌و‌آمد و گشت‌و‌گذار مشغول شد.

ضرورت تغییر نگرش به معلولیت

قریب به 3دهه از ۱۴اکتبر۱۹۹۲، روزی که سازمان ملل متحد طی قطعنامه ۴۷/۳، سوم دسامبر را به‌نام روز بین‌المللی افراد دارای معلولیت نامگذاری کرد می‌گذرد.

تهران در مسیر مناسب‌سازی برای معلولان

امروز 13آذر، سوم دسامبر، روز جهانی معلولان نامگذاری شده است؛ روزی که بهانه‌ای می‌شود تا دست‌کم مشکلات معلولان، توان‌یابان و در کنارش سالمندان و کسانی که به‌طور موقت دچار معلولیت می‌شوند، بیش از هر زمان دیگری مطرح شود؛ به امید آنکه شنیده شوند و اقداماتی برای‌ آنها صورت گیرد.

لیگ زنان با ماسک نفس می‌کشد

در همه لیگ‌های ورزشی که در حال برگزاری است، همه سعی می‌کنند پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

اینترنت روی صحنه تئاتر ایران

همه اعداد کلیدی بودجه 1400

نگین زمردی پایتخت