19
پنج شنبه 13 آذر 1399
شماره 8101
جهان
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

شکاف در اتحاد ترامپ و شرکا

مخالفت دادستان کل آمریکا با ادعاهای ترامپ و نزدیکانش درباره تقلب انتخاباتی شکافی عمیق در جبهه رئیس‌جمهور ایجاد کرده است
آمریکا
با موضع‌گیری ویلیام بار، دادستان کل آمریکا علیه ادعاهای تقلب گسترده انتخاباتی، دونالد ترامپ کار سختی برای متقاعد کردن دیگران و باور ادعاهایش دارد؛ وقتی بار، دادستان منصوب ترامپ که گفته می‌شد فقط به‌خاطر ارادتش به ترامپ به این سمت رسیده حرف‌های رئیس‌جمهور را باور نمی‌کند، بسیار سخت است که انتظار داشته باشیم دیگران حرف او را باور کنند.
نیازمندان جهان در محاصره فقر و کرونا

نیازمندان جهان در محاصره فقر و کرونا

سازمان ملل متحد در گزارشی نسبت به تشدید فقر و گرسنگی به‌دنبال شیوع کرونا و افزایش 40درصدی شمار نیازمندان جهان در سال2021 هشدار داد
شیوع ویروس کرونا تنها در چند ماه، پیشرفت‌ برنامه‌های بشردوستانه برای مبارزه با فقر طی چند دهه اخیر را در سرتاسر جهان خنثی کرد.
باج انتخاباتی مکرون به جناح راست
باج انتخاباتی مکرون به جناح راست
امانوئل مکرون، سیاستمدار وابسته به جناح میانه‌رو فرانسه که فرصت زیادی تا پایان دوره نخست ریاست‌جمهوری خود ندارد، قصد دارد تا با همراه کردن هردو جناح چپ و راست با پشتوانه‌ای محکم، قدم در رقابت انتخاباتی بهار2022 بگذارد.
کیوسک
روزنامه وال‌استریت که در طول انتخابات، جزو رسانه‌های حامی دونالد ترامپ محسوب می‌شد بلافاصله پس از انتخابات تغییر موضع داده و اکنون برای چندمین بار طی هفته‌های اخیر، عکس یک خود را به جو بایدن اختصاص داده است.