• سه شنبه 14 مرداد 1399
  • الثُّلاثَاء 14 ذی الحجه 1441
  • 2020 Aug 04

موج دوم کرونا جهان را به خط کرد

همزمان با افزایش شمار مبتلایان به کووید-19در جهان، همشهری سیاست‌ها و محدودیت‌های تازه کشورها از ژاپن و استرالیا تا آلمان و آمریکا را بررسی می‌کند
شیب نمودارهای آماری مربوط به شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشورهای مختلف بار دیگر روند صعودی به‌خود گرفته تا دولت‌ها نگران از آغاز موج دوم شیوع ویروس، با در پیش گرفتن رویکردهای سختگیرانه، خود را برای مواجهه با فاجعه‌ای بزرگ‌تر آماده کنند.
شهردار تهران در نشست خبری مجازی به مناسبت روز خبرنگار بیان کرد

کرونا هزینه های شهر را افزایش و درآمدها را کاهش داد

جلسه پرسش و پاسخ مجازی شهردار تهران به مناسبت روز خبرنگار را می‌توان دومین نشست خبری او، پس از تصدی این سمت محسوب کرد.

نقد مهم‌ترین دلایل مخالفان برگزاری کنکور

پس از پیدایی و همه‌گیری کرونا در ایران، برگزاری کنکور سراسری مهم‌ترین چالش دستگاه‌های دولتی است.

شمارش معکوس تحولات بزرگ پساکرونا و خیال تخت!

اگر این یادداشت می‌توانست تصویر مورد نظر و پنهان در خودش را آشکار کند، خواننده علاوه بر چند پیش‌بینی قابل حدس و باورکردنی، نماهایی از تحولات عجیب و غیرقابل‌قبول را نیز می‌دید و لابد به صدای بلند می‌گفت: نخیر از این خبرها نیست.

هزار مذاکره بهتر از یک جنگ

رفت‌وآمدها، تماس‌های تلفنی و ارتباطات تصویری اخیر میان ایران و برخی کشورهای منطقه‌ای ازجمله ویدئو‌کنفرانس اخیر میان وزرای امور خارجه ایران و امارات اگرچه تعبیر به بهبود تیرگی روابط همسایگی ایران می‌شود، ولی هنوز با خوش‌بینی فاصله زیادی وجود دارد.

درباره فساد فرزندان آنها

آنها تمام‌شدنی نیستند. هرچه شرایط سخت‌تر و تحریم‌ها شدید‌تر می‌شود، تعداد آنها بیشتر و سود آنها پرچرب‌تر می‌شود.

حقوق کارگران هفت‌تپه در گرو

صبح روز گذشته، امیرحسین اسدبیگی، قائم‌مقام مدیرعامل شرکت هفت‌تپه و برادر امید اسدبیگی، مدیرعامل این شرکت در گفت‌وگویی با شبکه خبر مدعی شد که حقوق کارگران تا اردیبهشت‌ماه به‌روز پرداخت شده؛ اما از این تاریخ به نادرست برای ما پرونده قضایی تشکیل شد و حساب‌های بانکی ما را بستند و نتوانستیم حقوق‌ها را پرداخت کنیم.