• سه شنبه 10 تیر 1399
  • الثُّلاثَاء 9 ذی القعده 1441
  • 2020 Jun 30

تلاطم اقتصاد در‌دهه تحریم

رشد اقتصادی در 10سال اخیر چه برآیندی داشته است؟ - وضعیت اشتغال و بیکاری در دهه 90 چگونه بوده است؟ - وضعیت معیشتی مردم در دهه اخیر چه تغییراتی کرد؟

تجلیل از حامیان جنگل

پس از فوت البرز زارعی در آتش‌سوزی جنگل‌های زاگرسی در منطقه حفاظت شده خائیز، 2 شب قبل 3 داوطلب «همیار طبیعت» دیگر نیز در آتش‌سوزی‌های جنگل‌های زاگرسی غرب کشور اینبار در پاوه، جان خود را در آتش جنگل‌ها از دست دادند.

اطلاع نداریم

از اردیبهشت ماه امسال که موضوع واگذاری پادگان06 از سوی ارتش به شهرداری تهران دوباره داغ شد و مدیران عالی شهری، پیگیر به سرانجام رسیدن طرح شدند، به جرأت می‌توان گفت که کسی ساز مخالف با مسئله را کوک نکرد.

داوطلبان؛ رکن مهم حفاظت از منابع طبیعی

در موضوع محیط‌زیست و منابع طبیعی با طیف‌های مختلفی از مردم مواجه هستیم؛ یک گروه مأموران رسمی منابع طبیعی و کارمند رسمی دولت و البته مورد حمایت قانون هستند، گروه دیگر افراد داوطلبی هستند که به شکل‌های مختلف فعالیت می‌کنند که می‌توان از خدمات داوطلبانه آنها در قالب وزارت جهادکشاورزی استفاده کرد.

شانس ضعیف آمریکا در شورای امنیت

5سال پس از توافق هسته‌ای، ایالات متحده آمریکا همچنان موانع جدیدی مقابل اجرای برجام ایجاد می‌کند.

جدال بر سر کتونی زرنگی

بیش از 5‌ ماه از توقف پخش سریال «کتونی زرنگی» می‌گذرد؛ مجموعه‌ای که قرار بود به کارگردانی علی ملاقلی‌پور و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه روی آنتن شبکه 3 برود.

کوه برداری از «کومله»

در روزهای اخیر انتشار تصویری از کوه‌خواری و جنگل‌خواری در حوالی «کومله» لنگرود با واکنش کاربران در شبکه‌های اجتماعی مواجه شد.

روزهای سرنوشت برجام

امروز برای توافق هسته‌ای روزی سرنوشت‌ساز است، جلسه شورای امنیت سازمان ملل برای بررسی قطعنامه 2231در حالی برگزار می‌شود که آمریکا قصد دارد قطعنامه‌ای را برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران به رأی بگذارد، وزیر خارجه ایران قرار است در اقدامی بی‌سابقه از طریق ویدئوکنفرانس در جلسه شورای امنیت حضور یابد.