• سه شنبه 27 خرداد 1399
  • الثُّلاثَاء 24 شوال 1441
  • 2020 Jun 16

پروتکل‌های رها شده

پروتکل‌های ابلاغی ستاد ملی کرونا فاقد سازوکارهای نظارتی‌اند و تأثیر چندانی برای پیشگیری ندارند
مشاغل پر خطر به مرور زمان بازگشایی شدند و دیگر مشاغل نیز در آینده‌ای نه چندان دور و با نظر ستاد ملی مقابله با کرونا بازگشایی می‌شوند.
در بازدید معاون فنی و عمرانی شهرداری و عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران از پروژه پیاده‌راه‌سازی خیابان کریمخان اعلام شد:

500کیلومتر پیاده‌راه جدید زیر پای تهرانی‌ها

نهضت پیاده‌راه‌سازی و مناسب‌سازی پیاده‌روها در تهران آغاز شده و اینطور که برنامه‌ها نشان می‌دهد تا پایان سال بیش از 500کیلومتر پیاده‌راه جدید در تهران احداث می‌شود.

میراث مکتب جعفری

امام ششم شیعیان در بین 12امام ویژگی‌های متعددی دارد.

نقطه‌قوت قانونی برای حمایت از محافظان طبیعت

قانون «حمایت قضایی و بیمه‌ای از مأموران یگان حفاظت محیط‌زیست و جنگلبانی» که در‌ماه گذشته به تصویب شورای نگهبان رسیده بود، 2 روز قبل و توسط رئیس‌جمهوری برای اجرای اصل 123قانون اساسی به دستگاه‌های اجرایی کشور ابلاغ شد.

انطباق زندگی با کرونا

با برداشته شدن محدودیت‌ها طبق تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، مردم به‌تدریج به زندگی عادی خود برگشته‌اند.

دکمه‌های فیلترینگ زیر دست یک‌نفر نیستند

اینجا همه‌‌چیز پیچیده‌تر است؛ هنجار حقوق شهروندی در فضای مجازی راحت‌تر شکسته می‌شود و رعایت اصل «آزادی شهروندان و حق دسترسی آنها به اطلاعات» و پایبندی به بندهای تدوین شده در منشور حقوق شهروندی، هنوز تبدیل به دغدغه‌ای جدی برای متولیان نشده است.

کی‌روش: آرزو می‌کنم فوتبال ایران را انسان‌های صادق مدیریت کنند

پیروزی بر مراکش اگرچه نخستین پیروزی فوتبال ایران در تاریخ جام‌های جهانی به حساب نمی‌آید، اما به دلایلی اهمیتش کمتر از بازی تاریخی با آمریکا نبود. ایران تا پیش از آن بازی، هیچ‌گاه جام‌جهانی را با پیروزی شروع نکرده بود.

غیزانیه روی خط ثروت

«غیزانیه» فقط نام یک بخش در جنوب‌غربی اهواز نیست که حالا با اعتراض اهالی به کم‌آبی سر‌زبان‌ها افتاده باشد؛ «غیزانیه» سرزمین مردمی است که روی بزرگترین سرمایه‌های طبیعی زندگی می‌کنند و سال‌هاست میزبان شرکت‌های نفت و گاز کارون و مارون، شرکت ملی حفاری ایران، پتروشیمی مارون و پتروشیمی رازی و مسیر ترانزیتی بنادر ایران هستند.