• چهار شنبه 23 بهمن 1398
  • الأرْبِعَاء 17 جمادی الثانی 1441
  • 2020 Feb 12
رئیس جمهور در اجتماع بزرگ مردم تهران در مراسم راهپیمایی 22 بهمن:

انتقادکنید اما با صندوق قهر نکنید

رئیس‌جمهور در چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اجتماع 22 بهمن مردم تهران در میدان آزادی گفت: تمام انقلاب ما، یک انتخاب بود.

انتخاب، حق مردم است

مردم‌سالاری دینی، یکی از ارکان جمهوری اسلامی است.

خورشید،‌فیلم ‌برگزیده فجر38

«روز صفر» و «شنای پروانه» با گرفتن 5 سیمرغ بیشترین جوایز جشنواره امسال را از آن خود کردند
این پایان شوریدگی‌های حجت است میان دفاع از ناموس و برادر و البته برملا شدن نابرادری، رها شده از آختگی قمه‌ها و چندش تصویری آلوده به «شنای پروانه».

معطلی‌های ناتمام

گزارش همشهری از چند کارگزاری و شعب سازمان تأمین‌اجتماعی و گفت‌وگو با مردم
دارندگان دفترچه‌های بیمه تامین‌اجتماعی گلایه‌های ناتمامی از روند عملکرد شعب و کارگزاری‌های این سازمان دارند؛ گلایه‌هایی که خیلی از آنها با بررسی‌های کارشناسی می‌تواند رفع و رجوع شود. معطلی‌های چند ساعته، قطعی سیستم، خرابی دستگاه‌های اسکنر، مرخصی رفتن کارمندانی که هیچ فرد جایگزینی ندارند و کند بودن روند رسیدگی کار مراجعان بخشی از مشکلاتی است که گریبانگیر بیمه‌شدگان تامین اجتماعی است.

موافقت سودان با تحویل عمر البشیر به دادگاه لاهه

به گزارش شبکه بی‌بی‌سی، دولت نظامی سودان با تسلیم عمرالبشیر، رئیس‌جمهور برکنار شده این کشور به دادگاه کیفری بین‌المللی لاهه موافقت کرده است.

سپاهان، تنها پیروزِ ایران

در آخرین بازی‌ها از روز اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، دیشب2تیم پرسپولیس و سپاهان به ترتیب در قطر و امارات به مصاف رقبای خود رفتند که نتایج بسیار متفاوتی برای آنها رقم خورد.

گشایش آزمایشی آزادراه تهران- شمال؛ از امروز

حسن روحانی، رئیس‌جمهوری، در حاشیه مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب، دستور داد رفت‌وآمد آزمایشی از قطعه نخست بزرگراه تهران - شمال آغاز شود.