7
چهار شنبه 23 بهمن 1398
شماره 7879
شهر-۲
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

حکمروایی خوب شهری با محوریت محله‌ای

یادداشت
لایحه بودجه سال 99شهرداری تهران علاوه بر آنکه نشان‌دهنده تراز مالی مثبت ناشی از کاهش 40درصدی هزینه‌ها نسبت به مجموعه درآمدهاست،
ویژه
رئیس کمیته معماری و طرح‌های شهری شورای شهر تهران از ارائه طرحی به هیأت‌رئیسه خبر داد که براساس آن خانه‌های دارای معماری معاصر نیز حفظ خواهند شد.
مشکلات مربوط به نگهداشت شبکه اصلی جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی شهر تهران، در نشست مشترک سرپرست شرکت خاکریزآب با مدیرکل امور خدمات شهری مورد بررسی قرار گرفت.
نوروز
امسال با توجه به اینکه موضوع ثبت جهانی‌شدن خیابان ولیعصر مطرح شده، بسیاری از فعالیت‌های زیباسازی در محور خیابان ولیعصر اجرایی می‌شود.

2سال بر مدار شفافیت

داده‌نما
واقعیت آن است که اداره شهرهای بزرگ هزینه‌های سنگینی به همراه دارد؛ همین کافی است تا حساب و کتاب درآمدها و مخارج شهرداری‌ها در تمام دنیا کار بسیار پیچیده‌ای باشد.

کاهش قیمت 17قلم محصول فرنگی در میادین میوه و تره‌بار

براساس تازه‌ترین نرخنامه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، درحالی‌که قیمت انواع میوه در این مراکز ثابت مانده است اما 17قلم محصول فرنگی با کاهش قیمت روبه‌رو بوده است.
نامگذاری خیابان و احداث یادمان برای آشنایی مردم با منش پهلوان تختی
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از نامگذاری خیابان و احداث یادمان برای آشنایی مردم با منش جهان‌پهلوان تختی خبر داد.