16
چهار شنبه 23 بهمن 1398
شماره 7879
هوشمند
23023644
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

هند با استارتاپ‌هایش تبدیل به چین دوم می‌شود؟

رشد و توسعه‌ها استارتاپ‌های هندی شتاب بسیار زیادی به خود گرفته و سال2020 می‌تواند به آغاز یک دهه پرشکوه برای اکوسیستم نوآوری این کشور تبدیل شود
هندوستان به‌زودی به پرجمعیت‌ترین کشور جهان تبدیل می‌شود. جمعیت بالای هند، سبب شده تا سرمایه‌گذاری در حوزه استارتاپ رو به رشد باشد و هر استارتاپ جدید می‌تواند خیلی سریع مخاطبان خود را پیدا کند.
دانشمندان MIT با طراحی نوع جدیدی از باتری جامد که توانسته محدودیت‌های موجود در باتری‌های لیتیومی مایع فعلی را دور بزند، از یک پیشرفت مهیج در آینده خبر می‌دهند.

زنان رکوردشکن فضایی

یک زن فضانورد به‌تازگی موفق شد با رکورد 3 راهپیمایی فضایی کاملا زنانه و طولانی‌ترین حضور پیوسته یک زن در فضا به زمین بازگردد. اما زنان جهان چه رکوردها و دستاوردهای دیگر فضایی داشته‌اند؟
چند فضانورد را می‌توانید بدون کمک گرفتن از گوگل و ویکی‌پدیا نام ببرید؟ نیل آرمسترانگ و باز آلدرین را که خب، همه می‌شناسند.
PDF هوشمند
کوتاه هوشمند
کلیت فیزیک در اصل بر 4 نیرو متمرکز است که جهان شناخته‌شده و قابل مشاهده ما را کنترل می‌کنند و بر همه‌‌چیز، از تولید گرمای خورشید گرفته تا نحوه کار لپ‌تاپ شما حاکم هستند. این چهار نیرو شامل جاذبه، الکترومغناطیسم، انرژی هسته‌ای ضعیف و انرژی هسته‌ای قوی هستند.