• پنج شنبه 11 مهر 1398
  • الْخَمِيس 3 صفر 1441
  • 2019 Oct 03

ایران تسلیم نمی‌شود

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی دیروز در دیدار هزاران نفر از فرماندهان سپاه پاسداران، سپاه را نهادی پرافتخار و رشدیابنده در مسیر تعالی و پیشرفت خواندند و با بیان توصیه‌هایی بسیار مهم، افزودند: معتقدم سپاه می‌تواند بسیار بیشتر از این، پیشرفت کند.

پیروزی‌دیپلماسی‌فرهنگی

1783لوح هخامنشی شامل گل‌نبشته‌ها و مهرهای باستانی با مضامین مرتبط با اقتصاد دوران هخامنشی، راه‌ها و ذکر اسامی اشخاص و شیوه پرداخت دستمزدها به‌عنوان بزرگ‌ترین محموله باستانی ایران که از آمریکا به کشورمان مسترد شد، صبح دیروز با حضور کریستوفر وودز رئیس مؤسسه شرق‌شناسی شیکاگو، پروفسور متیو استولپر خواننده الواح هخامنشی در مؤسسه شرق‌شناسی شیکاگو و مسئولان وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در بخش ویترین‌های بخش ایران باستان موزه ملی ایران رونمایی شد.

تهران فرهنگی، مقصد تازه گردشگری

تهران از گذشته تا‌کنون از ظرفیت‌های بالای تاریخی، فرهنگی و طبیعی برخوردار بوده‌است.

ناکامی دیپلماسی اجبار

در ادبیات روابط بین‌الملل، سیاست به‌عنوان تلاش سازمان‌یافته کشوری محسوب می‌شود که هدف خاص و مشخصی را جست‌وجو می‌کند.

به تماشای زیبایی‌های تهران بروید

تهران شهر با هویتی است که بیش از 5هزار سال از قدمت و تاریخ آن می‌گذرد.

باید سرزمین‌مان را بچشیم

آدم‌هایی که نمی‌توانند تعداد سفرهای رفته‌‌شان را بشمارند، آدم‌های خاصی هستند؛ یعنی آنقدر سفر رفته‌اند که اصلاً نمی‌دانند با مسافرت، چندچند هستند.
برخی از ساکنان روستای چنارمحمودی می‌گویند آزمایش قند خون باعث ابتلای آنها به ویروس اچ‌آی‌وی شد

معمای یک ویروس مرموز

«ابتلای تعدادی از اهالی روستایی در لردگان به ایدز با سرنگ آلوده»؛ این خبر عجیب و در عین حال هولناکی بود که روز گذشته منتشر شد تا نام لردگان و استان چهارمحال و بختیاری در صدر اخبار قرار بگیرد.

مولانا کاخ مجلل ادبیات فارسی است

برگشتم تا وطنم را پیدا کنم