13
پنج شنبه 11 مهر 1398
شماره 7775
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

اتهام افساد فی‌الارض برای خواننده معروف

پرونده محسن لرستانی، خواننده معروف محلی که به اتهام اعمال منافی عفت بازداشت شده بود، با صدور کیفرخواست افساد فی‌الارض به دادگاه انقلاب ارسال شد.
تحقیقات پلیس درخصوص مفقود شدن پسری 9ساله در جنوب تهران نشان داد که پسرعمه 15ساله‌اش او را به قتل رسانده است.
برخی از ساکنان روستای چنارمحمودی می‌گویند آزمایش قند خون باعث ابتلای آنها به ویروس اچ‌آی‌وی شد

معمای یک ویروس مرموز

داخلی
«ابتلای تعدادی از اهالی روستایی در لردگان به ایدز با سرنگ آلوده»؛ این خبر عجیب و در عین حال هولناکی بود که روز گذشته منتشر شد تا نام لردگان و استان چهارمحال و بختیاری در صدر اخبار قرار بگیرد.
طناب دار بر گردن قاتل پلیس

طناب دار بر گردن قاتل پلیس

مرد جنایتکار که سال گذشته در جریان درگیری با مأمور پلیس در پارک دانشجوی رشت، او را به شهادت رسانده بود، صبح دیروز در ملأعام به دار مجازات آویخته شد.
افزایش هوشیاری سنگ‌نورد ۸ ساله
افزایش هوشیاری سنگ‌نورد ۸ ساله
با گذشت حدود 10روز از سقوط هولناک پسربچه سنگ‌نورد در اصفهان و به‌کما رفتن او، رئیس هیأت پزشکی اصفهان می‌گوید که وی به تازگی چشمانش را تکان داده و باعث خوشحالی و امیدواری تیم پزشکی شده است.
کوتاه از حادثه
پزشک غیرقانونی که پروانه فعالیت او پس از مرگ یکی از بیمارانش ابطال شده بود به جرم راه‌اندازی مطب و درمان بیماران بدون مجوز دستگیر شد.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
روابط عمومی منطقه4 شهرداری تهران به‌دنبال درج پیام مردمی با عنوان «چرا نام اصلی تهرانپارس را تغییر داده‌اند؟» در تاریخ دوم مهرماه در ستون با مردم پاسخ داده است: «براساس مصوبه شماره 9785/63– 231-/160 چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، خیابان حجر‌بن‌عدی حدفاصل خیابان دماوند تا شهید زین‌الدین خیابان وفادار در تاریخ 20خردادماه96 به‌نام آیت‌الله عزیزالله خوشوقت نامگذاری شد.
یک‌سال و نیم پیش در شرکت سایپا برای خرید خودرو ثبت‌نام کردم، حالا می‌گویند به جای خودرویی که ثبت‌نام کردید یک ماشین دیگر برای شما ثبت‌نام شده، پول را واریز کنید و خودرو را تحویل بگیرید.