• پنج شنبه 17 مرداد 1398
  • الْخَمِيس 6 ذی الحجه 1440
  • 2019 Aug 08

ناامیدی سم است

منتقد اجرای نادرست سیاست‌های اصل۴۴ هستم_ مشکلات نباید جوانان را ناامید کند
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز گذشته در دیدار جمعی از جوانان نخبه و صاحب مدال در المپیادهای علمی جهانی و همچنین اعضای تیم ملی والیبال جوانان کشور که بر بام قهرمانی جهان ایستادند، با تجلیل از ژرف‌نگری، خردورزی و عقلانیت جوانان نخبه، راه نخبگی را راهی بی‌انتها دانستند و گفتند: پیشرفت علمی سودمند برای کشور، با نگاه انقلابی و مبتنی بر تفکر اسلامی امکان‌پذیر است و باید جوانان نخبه، هدف اصلی خود را رسیدن به مرزهای دانش و فناوری و جلو بردن این مرزها قرار دهند.
برای آشنایی بیشتر با باغ‌های ایرانی شهر تهران و معماری منحصر به فردشان با ما همراه باشید

بهشتی برای آرامش پایتخت‌نشینان

آلودگی هوا، ترافیک و شلوغی در شهر، دغدغه همیشگی شهروندان تهرانی بوده و هست. شاید به همین علت است که اغلب پایتخت‌نشینان از هر فرصت کوتاه در روزهای تعطیل و فراغت برای سفر به جاهای خوش آب و هوا برای عوض کردن حال و هوای خود بهره می‌برند.

خبرنگار همکار و ناظر مدیریت شهری

عصر ما، عصر حاکمیت مفهوم پرمعنا و پربسامد «شهروند» است؛ زمانه‌ای که شهروند بر اریکه «حق» نشسته و از حق چگونه زیستن خود در برابر اراده‌های «غیر»، دفاع می‌کند.

باور تغییرات و در‌ک موقعیت‌ها

جامعه روزنامه‌نگاری اکنون در موقعیت بسیار حساسی قرار دارد.

روز خبرنگار، تقویت شفافیت و تکریم شجاعت

بدون تردید نامگذاری روز شهادت محمود صارمی به‌عنوان روز خبرنگار یکی از بهترین و بامسمی‌ترین نامگذاری‌ها در چند سال اخیر بوده است.

بازارتهران مستعد آتش‌سوزی

ظرفیت بازار تهران مناسب ایجاد فضایی برای گردشگری و تجارت در حد خرده‌فروشی است، ولی در عمل به‌عنوان مرکز تجارت عمده در مقیاس کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد و به همین دلیل، نیاز به فضاهایی برای کارگاه و انبار دارد. این مسائل موجب شده تا بازار تهران ظرفیت این حجم از فعالیت را نداشته باشد.

بی لکنت تذکر دهید

رئیس‌جمهور روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با تأکید بر اینکه دولت از فعالیت خبرنگاران و روند اطلاع‌رسانی صحیح در جامعه حمایت می‌کند تا مردم از همه اطلاعات و اخبار آگاه شوند، گفت: اینکه اطلاعات به‌عنوان رانت در اختیار فرد و جمع خاصی باشد، کار درستی نیست و اخبار و اطلاعات باید در اختیار همه مردم باشد.
گفت‌وگو با جلال مقامی، دوبلور پیشکسوت و مجری برنامه خاطره‌انگیز دیدنی‌ها به مناسبت تولد 78سالگی‌اش

مردم می‌گفتند صدای آقای دیدنی‌ها

اجرای برنامه «دیدنی‌ها» فعالیت هنری او را دیدنی‌تر از همیشه کرد؛ برنامه‌ای محبوب و دیدنی که در سال‌های نه چندان دور با بیش از 15سال اجرا توسط او از تلویزیون ایران پخش می‌شد.

خبرنگاری، خارج از متن

اینترنت‌رایگان خبرنگاری