2
پنج شنبه 17 مرداد 1398
شماره 7731
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
نماینده دائم ایران در سازمان ملل در نامه‌ای به دبیرکل سازمان ملل، تحریم ظریف را توسط آمریکا نقض فاحش اصول اساسی حقوق بین‌الملل و منشور سازمان ملل متحد دانست.
معاون فرهنگی قوه قضاییه در مورد حکم شرعی و قانونی دوچرخه و موتورسواری بانوان گفت: در فرهنگ اسلام، سوار زین شدن برای بانوان مکروه است اما حرام نیست.
رئیس‌جمهور روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با تأکید بر اینکه دولت از فعالیت خبرنگاران و روند اطلاع‌رسانی صحیح در جامعه حمایت می‌کند تا مردم از همه اطلاعات و اخبار آگاه شوند، گفت: اینکه اطلاعات به‌عنوان رانت در اختیار فرد و جمع خاصی باشد، کار درستی نیست و اخبار و اطلاعات باید در اختیار همه مردم باشد.
رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از جوانان نخبه و صاحب مدال در المپیادهای علمی جهانی و اعضای تیم ملی والیبال جوانان:

ناامیدی سم است

منتقد اجرای نادرست سیاست‌های اصل۴۴ هستم_ مشکلات نباید جوانان را ناامید کند
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز گذشته در دیدار جمعی از جوانان نخبه و صاحب مدال در المپیادهای علمی جهانی و همچنین اعضای تیم ملی والیبال جوانان کشور که بر بام قهرمانی جهان ایستادند، با تجلیل از ژرف‌نگری، خردورزی و عقلانیت جوانان نخبه، راه نخبگی را راهی بی‌انتها دانستند و گفتند: پیشرفت علمی سودمند برای کشور، با نگاه انقلابی و مبتنی بر تفکر اسلامی امکان‌پذیر است و باید جوانان نخبه، هدف اصلی خود را رسیدن به مرزهای دانش و فناوری و جلو بردن این مرزها قرار دهند.

حل اختلاف دولت و مجلس

حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درباره اختلاف مجلس و دولت در مورد گزارش‌دهی سالانه در مردادماه هر سال گفت: نظر هیأت حل اختلاف قوا به دولت و مجلس ارسال شده و مشکل گزارش‌دهی سالانه دولت به مجلس حل شده است.
در حاشیه سیاست
غلامعلی حداد‌عادل، از چهره‌های اصولگرا در سخنانی گفته: «وقتی مذاکرات برجام شروع شد، ما اعلام کردیم که دلواپسیم اما ما را مسخره کردند و اسم خود را هم دل‌آرام گذاشتند، با دشمن می‌خندیدند و به ما اخم می‌کردند اما امروز ثابت شد که حق با دلواپسان بوده است.»
PDF ایران
کوتاه ایران
رهبر انقلاب درگذشت خواهر محسن رضایی را تسلیت گفتند.