• پنج شنبه 22 فروردین 1398
  • الْخَمِيس 5 شعبان 1440
  • 2019 Apr 11

آمریکا تنها ماند

به‌جز عربستان و بحرین، بسیاری از کشورها از جمله ژاپن، ‌انگلیس، قطر و ترکیه اقدام دولت آمریکا علیه سپاه را تایید نکردند
تصمیم آمریکا در قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی مثل دیگر تصمیمات ترامپ با عدم‌همراهی کشورهای جامعه بین‌الملل روبه‌رو شد، عربستان، بحرین و رژیم صهیونیستی طرف‌هایی بودند که از تصمیم آمریکا استقبال و از ترامپ تشکر کردند! تصمیمات دیگر ترامپ مانند خروج او از برجام و بازگرداندن تحریم‌های ایران هم با اعتراض جامعه جهانی و در مقابل شادمانی عربستان و رژیم اسرائیل مواجه شده بود.
آمفی‌تئاتر، آبنما، گالری فرهنگی و مجموعه کتابفروشی کوچک در میدانگاه هفت‌تیر در دست ساخت است

هفت‌تیر؛ 5‌ماه دیگر

میدان هفت تیر در قلب پایتخت پیش از پایان نیمه نخست سال 98به پلازای شهری تبدیل می‌شود. جایی که رهگذران تنها به فکر گذر از این میدان نخواهندبود و زیبایی‌های بصری پلازهای هفت تیر را خواهند دید، دیگر خبری از خرده جزیره‌های پراکنده در آنجا نخواهد بود و همه آن خرده جزیره‌ها جمع آوری شده و تبدیل به پاتوقی برای شهروندان می‌شود.

فرماندهی واحد، شاه کلید کمک‌رسانی مؤثر به مردم

وقوع سیل در بخش گسترده‌ای از کشورمان ابعاد مختلف و پیچیده‌ای دارد به این دلیل که شاید بتوان گفت این حادثه در 100 سال اخیر در کشورمان بی‌سابقه بوده و شدت بارندگی‌ها به حدی بوده است که ما شاهد این حادثه هستیم، البته اگر مثلا لایروبی رودخانه‌ها صورت می‌گرفت یا ساخت و سازها در بستر رودخانه‌ها انجام نمی‌شد با وقوع سیل شاهد خسارات کمتری می‌بودیم.

پیشرفت امروز مدیون دفاع‌مقدس است

شهردار تهران: در دوران دفاع‌مقدس، شورحسینی شرایط را برای رزمندگان آسان می‌کرد
شهردار تهران در دیدار با جمعی از جانبازان و مدافعان حرم اظهار کرد: اگر جنگ با معتقدات پیوند نداشت چه چیزی رزمندگان را در سرمای زمستان در اروندرود نگه می‌داشت یا باعث مقاومت آنها در گرمای 50درجه تابستان شلمچه می‌شد.

گروه‌های نمایشی به مناطق سیل‌زده اعزام می‌شوند

بهار ایران با سیل شروع شد؛ سیلی که استان‌ها، شهرها و روستاهای زیادی را درگیر کرد. بسیاری از خانه‌ها تخریب شدند و مزارع از بین رفتند.

سیل، رکود اقتصادی را تشدید‌ می‌کند؟

جاری شدن سیل در استان‌هایی همچون گلستان، لرستان و مازندران نه فقط به خانه و اموال مردم آسیب‌زده بلکه برآوردهای اولیه نشان می‌دهد که بخش کشاورزی، صنعت و حتی تاسیسات و تجهیزات نفتی کشور هم با خسارت‌های سنگینی مواجه شده و بیم آن می‌رود در شرایطی که اقتصاد ایران دوباره وارد چرخه‌ای از رکود تورمی می‌شود، پیامد نخست سیل‌های اخیر عمیق‌تر شدن چهره رکود اقتصاد باشد؛ به‌ویژه اینکه بسیاری از مزارع و باغ‌ها و زمین‌های کشاورزی تحت پوشش بیمه‌ای نبودند و از سوی دیگر شهرک‌های صنعتی و تاسیسات نفتی و خطوط انتقال نفت به‌صورتی بیمه شده‌اندکه زیان ناشی از عدم‌النفع را شامل نمی‌شود.
احوالپرسی از جمشید گرگین، بازیگر و برنامه‌ساز شناخته شده سینما و تلویزیون که می‌گوید برنامه «هفت » ایده او بوده است

قرار بود نود سینمایی را من بسازم

جمشید گرگین نخستین کسی است که در سال‌های بعد از انقلاب، با ساخت برنامه پرطرفدار«سینما کمدی» نقد و تحلیل سینمایی را وارد تلویزیون کرد.

آرامش روحی، کلید عبور از روزهای تلخ سیل