3
پنج شنبه 22 فروردین 1398
شماره 7635
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بحران سیل، اینهمانی بحران شهری است

2 چیز معمولا به چشم غیرمسلح دیده نمی‌شود؛ چیزی که یا خیلی ریز و کوچک باشد یا اینکه خیلی بزرگ و همه‌گیر. بحران شهری موجود در کشور از نوع دوم است.
ویژه
زودتر از آنچه تصور می‌شد، پیشنهاد کمک به سیل‌زدگان مورد استقبال مدیران شهری قرار گرفت. پیشنهادی که یک‌عضو شورای شهر تهران ارائه کرده و بخشی از پرسنل مدیریت شهری پایتخت  را بر آن داشت تا کمک‌های نقدی خود را در اختیار سیل‌زدگان قرار دهند.
نخستین کاروان عملیاتی- امدادی شهرداری تهران صبح دیروز به دشت آزادگان و سوسنگرد واقع در استان خوزستان اعزام شد.
شهردار تهران در دیدار با جمعی از جانبازان و مدافعان حرم اظهار کرد: اگر جنگ با معتقدات پیوند نداشت چه چیزی رزمندگان را در سرمای زمستان در اروندرود نگه می‌داشت یا باعث مقاومت آنها در گرمای 50درجه تابستان شلمچه می‌شد.
آمفی‌تئاتر، آبنما، گالری فرهنگی و مجموعه کتابفروشی کوچک در میدانگاه هفت‌تیر در دست ساخت است

هفت‌تیر؛ 5‌ماه دیگر

میدان هفت تیر در قلب پایتخت پیش از پایان نیمه نخست سال 98به پلازای شهری تبدیل می‌شود. جایی که رهگذران تنها به فکر گذر از این میدان نخواهندبود و زیبایی‌های بصری پلازهای هفت تیر را خواهند دید، دیگر خبری از خرده جزیره‌های پراکنده در آنجا نخواهد بود و همه آن خرده جزیره‌ها جمع آوری شده و تبدیل به پاتوقی برای شهروندان می‌شود.

مدیریت بحران شهر تهران باید تقویت شود

مشاور و مدیرکل دفتر شهردار تهران صبح دیروز در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران مطرح کرد: سازمان مدیریت بحران باید از نظر تجهیزات، امکانات و نیروهای تخصصی تقویت شود.
خط‌6 مترو روی ریل حمل‌ونقل‌عمومی تهران
خط 6متروی تهران طی روز نخست بهره‌برداری 4هزار مسافر تهرانی را جابه‌جا کرد.
PDF شهر
کوتاه شهر
روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران اعلام کرد که از ابتدای سال‌1398دیگر پستی با عنوان «قائم‌مقام» در هیچ‌یک از سطوح شهرداری تهران وجود ندارد.
پلیس راهور طی نامه‌ای به دیوان عدالت اداری، دلایل خود را برای مخالفت با اخذ عوارض از محدوده زوج و فرد بیان کرد.