• سه شنبه 4 دی 1397
  • الثُّلاثَاء 16 ربیع الثانی 1440
  • 2018 Dec 25

بودجه 98 امروز در مجلس دخل و خرج دولت نمی‌خواند

حسن روحانی، رئیس‌جمهور لایحه بودجه سال آینده را امروز تقدیم مجلس خواهد کرد، اما اطلاعاتی که از ردیف‌های بودجه بیرون آمده، نشان می‌دهد سند مالی دخل و خرج دولت همچنان با کسری بودجه پنهان مواجه بوده و پیش‌بینی می‌شود به‌دلیل ابهام درخصوص میزان درآمدهای دولت از محل فروش نفت، هم دولت و هم مجلس تصمیم دارند تا پرونده بودجه سال بعد را با احتیاط بیشتری ببندند.

درگذشت فقیه میانه‌رو

آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی، رئیس مجمع تشخیص مصحلت نظام و عضو فقهای شورای نگهبان پس از یک دوره تحمل بیماری، شامگاه دوشنبه دار فانی را وداع گفت.

بودجه98 خطرها و حذرها

قرار است صبح امروز حسن روحانی، رئیس‌جمهوری لایحه بودجه سال آینده ایران را تقدیم مجلس کند؛ آن هم در شرایطی حساس که پیش‌بینی‌ها از منفی شدن رشد اقتصادی و کاهش محسوس سطح درآمدها و محدودیت شدید منابع عمومی بودجه حکایت دارد.

کمک آگاهانه به کارتن‌خواب‌ها

مردم برای کمک‌کردن به کودکان کار بیشتر تمایل دارند زیرا کودکان بی‌پناه‌تر و بیشتر در معرض آسیب هستند و حساسیت بیشتری را برمی‌انگیزند.

شیوه‌های بازیابی اعتماد جامعه در دستور کار اصلاح‌طلبان

در آخرین جلسه شورای‌عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان، شهیندخت مولاوردی و آذر منصوری به‌عنوان دو دبیر شورای‌عالی اصلاح‌طلبان انتخاب شدند.

...و ناگهان « تراکم» شروع شد

هنوز چند‌ماه از خطبه متروئیه و چند روز بیشتر از اعلام جزئیات ساخت متروی تهران مطرح نشده بود که شهردار تهران نخستین وعده‌اش درباره مترو را داد.

پیش‌بینی نزول قیمت سکه به زیر ۳ میلیون تومان

حضور سرزده حناچی در ملاقات مردمی