• پنج شنبه 10 آبان 1397
  • الْخَمِيس 21 صفر 1440
  • 2018 Nov 01

قانون تشویق رانندگی ایمن درتعلیق

با آن که 2 سال از تصویب قانون بیمه شخص ثالث می‌گذرد، انتقال تخفیف عدم خسارت رانندگان کم ریسک، هنوز اجرایی نشده است
کمتر از یک‌ماه پیش دولت آیین‌نامه اجرایی نحوه انتقال تخفیفات حاصل از نداشتن حوادث منجر به خسارت بیمه شخص ثالث براثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه را مصوب کرد، اما با این حال بیمه‌گذاران برای انتقال تخفیف عدم‌خسارت با مشکل مواجه هستند و شرکت‌های بیمه‌ای می‌گویند که هنوز این آیین‌نامه به آنها ابلاغ نشده است.
مروری بر روند تغییر مدیران ارشد در صداو سیما

آشفتگی درتلویزیون

این‌روزها تلویزیون به‌دلیل حاشیه‌هایش موردتوجه دوباره افکارعمومی قرار گرفته است. درگیری‌هایی که برخی از آنها حتی از شبکه‌های‌‌ مجازی فراتر رفته و از آنتن شبکه‌های سیما پخش می‌شود.

باغ‌ها؛نگین گمشده‌ شهرها

شهر‌های امروزی ما از انبوهی ساختمان به هم فشرده و خیابان‌های پر از خودرو ساخته شده ‌است اما در سال‌های دور، شهر‌های بزرگ ایران صاحب‌ باغ‌های بزرگی بودند که در بین خانه‌ها امتداد داشتند و کوچه‌باغ‌های زیبا را پدید می‌آوردند. در یک قرن اخیر این باغ‌ها به‌دلیل ساخت‌وساز آپارتمان، پهن کردن خیابان‌ و آخر از همه، کمبود آب از میان رفتند.

چانه‌زنی دولت در پرونده فعالان محیط‌زیست

معاون حقوقی رئیس‌جمهور برای پیگیری وضعیت 8فعال محیط‌زیست درخواست ملاقات با آیت‌الله آملی‌لاریجانی را داد
کمیته وی‍ژه دولت برای باز شدن گره 10ماهه از پرون00ده فع000الان محیطی‌زیستی از آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی، رئیس قوه‌قضاییه درخواست ملاقات کرد.

توطئه در اسکاندیناوی

مقامات دانمارک ایران را به تلاش برای اجرای نقشه ترور یک فرد در خاک این کشور متهم کرده‌اند.

ایران آمادگی ارتباط با عربستان را دارد

وزیر خارجه خبر منتشر شده درباره تماس محرمانه مسئولان عربستان با ایران را تأیید نکرده است اما از آمادگی ایران هم برای ارتباط سخن گفته است.

مجلس امید و ناامیدی شهرها

2سال و 8ماه پیش بود که مردم بازهم با حضور میلیونی خود و با هزاران امید، پای صندوق‌های رأی رفتند تا نمایندگان خود را در مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند.
گفت‌وگو با پژمان بازغى در پرکارترین دوران زندگى حرفه‌اى‌اش

ما اتفاقی ستاره می‌شویم

20سال پیش وقتی جوان چشم‌آبی 25ساله به جمع بازیگران سریال به یادماندنی «آژانس دوستی» پیوست، خودش هم گمان نمی‌کرد به سرعت به بازیگری محبوب تبدیل شود.

جریان مشکوک ترور در اروپا

فرار هالیوودی

گوش کم‌شنوا برای شنیدن صدای معلمان

حال خوبی دارم