• یکشنبه 4 شهریور 1397
  • الأحَد 14 ذی الحجه 1439
  • 2018 Aug 26

یارانه نقدی، سفره‌ها را کوچک‌تر کرد

بررسی نتیجه 7سال اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها و پرداخت یارانه نقدی به 75میلیون شهروند ایرانی نشان می‌دهد در این دوره سرانه مصرف خوراکی‌های اساسی کمتر شده و بر تعداد فقرای جامعه افزوده شده است.
همزمان با افتتاح خانه‌موزه‌آیت الله هاشمی رفسنجانی همایش عبور از بحران و توسعه ایران‌ برگزار شد

بازگشت به نسخه هاشمی

کمتر پیش می‌آید سیدحسن خمینی، محمد جواد ظریف و محسن هاشمی حول یک موضوع مشخص برای سخنرانی جمع شوند اما دیروز همایش «عبور از بحران و توسعه ملی» بزرگان سیاست را کنار هم جمع کرد تا هرکدام از زاویه تخصصی خودشان دیدگاه‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را در حل مشکلات کشور مرور کنند؛

شبکه پیاده، قلب شهر، بدون توقف

انسان به‌طور میانگین روزی 20هزار قدم برمی‌دارد که در سال معادل 7میلیون قدم می‌شود. با حفظ همین رویه، انسان در سن 70سالگی با 500 میلیون قدم معادل 400هزار کیلومتر پیاده‌روی کرده است.

نوکیسه‌های فرهنگی

بحران‌های اجتماعی و اندوه ناشی از تبعات و اثرات آن در زندگی افراد جامعه، فضایی پدید می‌آورد که در آن کارهای جدی و تراژیک، مخاطب خود را از دست می‌دهند.

مردم ونزوئلا آواره مرزها شدند

آژانس پناهجویان سازمان ملل درباره بحران پناهجویان ونزوئلا هشدار داده و گفته است این بحران در همان مسیری پیش می‌رود که مدیترانه در سال2015 تجربه کرد.

نظم بین‌الملل؛ حامی ایران علیه آمریکا

بیانیه اخیر گزارشگر ویژه سازمان ملل در انتقاد از تحریم‌ها و اقدامات یکجانبه آمریکا علیه ایران در نوع خود بی‌سابقه بوده و برای نخستین‌بار است که گزارشی در حمایت از ایران و محکومیت اقدامات یکجانبه آمریکا منتشر می‌شود.

تعطیلی 102 مدرسه فوتبال در محله ها

فصل داغ تابستان و بالا گرفتن تب و تاب فوتبال با حضور و درخشش تیم‌ملی در جام‌جهانی روسیه، کار و کاسبی مدارس فوتبال را سکه کرده است.

در مکتب مردم

هید رجایی، معلمی که از مکتب آیت‌الله طالقانی بهره برده، 11مرداد سال 60 دولت تشکیل داد، اما اگر عاقبت نخستین رئیس‌جمهور ایران با رأی مجلس به عزل ختم شده بود، دوره دومین ریاست‌جمهوری ایران نیز با انفجار در دفتر نخست‌وزیری عمری کمتر از یک‌ماه پیدا کرد.

لایحه اصلاح قانون مبارزه با پولشویی در مجمع

احیای شورای‌عالی فرش

همراهان معصوم، چشم انتظار رهایی مادر

دورهمی مفاخر در خانه وزیر جنگ