6
یکشنبه 4 شهریور 1397
شماره 7464
شهر-۲
123
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ایمن‌سازی‌ پایه‌های پل تقاطع بزرگراه شهیدخرازی با رودخانه وردآورد

عمران
مدیرعامل شرکت خاکریزآب از پیشرفت 90درصدی عملیات ایمن‌سازی‌ پایه‌های پل تقاطع بزرگراه شهیدخرازی با رودخانه وردآورد خبر داد.
ویژه
طرح «یه لقمه مهربونی» در راستای تحقق ایده «شهر زیست پذیر، شهروند مشارکت‌پذیر» و همچنین مسئولیت اجتماعی سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی آغاز شده است.
نشریه گاردین در توییتر خود نوشت: فعالان محیط‌زیستی منچستر از دولت خواسته‌اند شرایطی ایجاد کند که والدین در اطراف مدارس توقف نکنند و وسایل نقلیه را در شعاعی نیم کیلومتری از مدارس پارک کنند تا از حجم آلاینده‌های هوا و تأثیرات منفی آن بر کودکان مدارس کاسته شود.
شهر فرنگ
بیل بلاسیو، شهردار 57ساله نیویورک که از سال2013 در مدیریت شهر حضور دارد، با انتشار کلیپی از رکاب زدن خود نوشت: روستای بروکلین در حومه شهر یکی از زیباترین روزهای سال را دارد.

لاله‌زار، همان باغ قدیمی در خیابانی شلوغ

خیابان لاله‌زار در آستانه تبدیل به «گذر فرهنگی» نشان اندکی از گذشته دارد
جایی برای نفس نیست. صدایی شنیده نمی‌شود. هیچ نجوایی نیست، جز صدای ممتد بوق ماشین‌ها و چرخ موتورها. روزهای گذشته گویا سراسر محو شده‌ است.
لایحه سرویس مدارس به شورا رسید

لایحه سرویس مدارس به شورا رسید

لایحه سرویس مدارس برای سال تحصیلی 98-97 به شورای شهر تهران رسید اما خبرها از تغییر فرمول تعیین نرخ سرویس مدارس حکایت دارد.
آغاز جشنواره پاییزه فروشگاه‌های شهروند
آغاز جشنواره پاییزه فروشگاه‌های شهروند
مدیرعامل شهروند از آغاز جشنواره فروش فوق‌العاده پاییزه با عنوان «به مدرسه برمی‌گردم» در فروشگاه‌های شهروند خبر داد.
شهر فرنگ
صادق خان، شهردار لندن در توییتر خود نوشت: در ‌ماه جاری بیش از همیشه فعال هستیم.
PDF شهر-۲
کوتاه شهر-۲
اریک گارستی، شهردار لس‌آنجلس در توییتر خود با انتشار تصویری از حضور دانش‌آموزان در دفتر شهرداری نوشت: همه دانش‌آموزان یکصدا می‌خواهند اطلاعات بیشتری در مورد دولت‌های محلی بدانند و اینکه چگونه به مردم خدمت می‌کنند.
آنه هیدالگو، شهردار پاریس در توییتر خود نوشت: از پاریس و پاریسی‌ها تشکر می‌کنم که با استفاده از تلفن همراه در برنامه ارتقای محیط‌زیست پاریس شرکت کردند.