24
یکشنبه 4 شهریور 1397
شماره 7464
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

جفت‌وجور

یادداشت
چندی است می‌کوشم عادت کامل‌بودن چیزها را از سر واکنم.
ویژه
گرمای تابستان هنوز از تک و تا نیفتاده. عصری است دم‌کرده و بی‌باد. نشسته‌ام روی نیمکت سیمانی تو پیاده‌راه جلو پارک. روبه‌رویم سینماست
در دنیای بی‌قانونی که در آن به‌سر می‌بریم هنر نمایش آنقدر برای حفظ تعادل روانی انسان‌ها ضروری است که دیدن تئاتر و خواندن متون نمایشی به یک امر حیاتی تبدیل شده است.
گوجه‌فرنگی سرشار از ویتامین C و لیکوپن نوعی آنتی‌اکسیدان است. ویتامین C ، پتاسیم و اسید فولیک مواد مغذی دیگری هستند که در گوجه فرنگی وجود دارند.
طرح روز
نگاه امروز: ابوالفضل محترمی
تورنتو: شهروندان تورنتو در کانادا پس از بی‌توجهی چند هفته‌ای شهرداری این شهر به چاله‌ای که گوشه یکی از خیابان‌هابه‌وجود آمده بود داخل آن گوجه کاشته و جلو بازسازی‌اش را گرفتند.
پکن: مسئولان فرهنگی چین می‌گویند برگزاری نمایشگاه کتاب پکن بهانه‌ای برای تبلیغ کتابفروشی‌ها و تأکید بر سیاست دولت در افزایش کتابفروشی‌های این کشور است.

عکس روز

عکس روز
فصل برداشت محصول در میانمار
فناوری جدید شناسایی صورت

فناوری جدید شناسایی صورت

واشنگتن: با کمک فناوری شناسایی صورت، جوانی در فرودگاه بین‌المللی واشنگتن ردیابی شد که با پاسپورت جعلی قصد ورود به این کشور را داشت.
مصرف گوشت‌ تاریخ‌گذشته
مصرف گوشت‌ تاریخ‌گذشته
سعودی: مردم ونزوئلا در شهری که برای داشتن نفت آن‌را عربستان سعودی می‌نامند مجبور شدند گوشت تاریخ گذشته بخورند.
عکس خبر
آتش‌سوزی در جنگل‌های مریوان کردستان جان ۴ فعال زیست‌محیطی را گرفت.

سرعت اینترنت در کشور‌های گوناگون

داده نما
سرعت اینترنت این روز‌ها به یکی از شاخصه‌های توسعه در کشور‌های گوناگون تبدیل شده است.

یک وکیل: آدم‌ربایی را ترویج نکنیم

دریچه
آزار و اذیت زنان از سوی برخی رانندگان مسافربرنما یکی از جرایمی است که در سال‌های اخیر در شهرهای مختلف کشور به‌خصوص تهران باعث نگرانی شدید مردم شده است.

شاه اوبو

ویترین
در دنیای بی‌قانونی که در آن به‌سر می‌بریم هنر نمایش آنقدر برای حفظ تعادل روانی انسان‌ها ضروری است که دیدن تئاتر و خواندن متون نمایشی به یک امر حیاتی تبدیل شده است.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
«ملامحمد عمر» رهبر طالبان پیشنهاد آمریکا را برای مذاکره رد کرد.
پادشاهی قصر عظیمی ساخت که در دنیا بی‌نظیر بود. وقتی کار ساختن قصر به فرجام رسید، شاه از معماران و زیباکاران دعوت کرد که به قصر بیایند و به دقت همه‌جای آن را نگاه کنند که اگر عیب و نقصی دارد آن را برطرف کنند
درحالی‌که بسیاری از بازیگر‌ها، تکرار خود در نقش‌های گوناگون را تعبیر به بازی زیرپوستی می‌کنند