8
یکشنبه 4 شهریور 1397
شماره 7464
ادب‌وهنر
123
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

یک کار بزرگ اما سخت

یادداشت
برای انجام کارهای برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر عروسکی به شهرداری منطقه11 رفته بودم که خبر خوب ایجاد گذر فرهنگی را شنیدم و از این اتفاق خیلی خوشحال شدم.
ویژه
اردیبهشت‌ماه رو به پایان بود که معاون امور هنری وزارت ارشاد‌‌ به مدیران کل هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، موسیقی، آموزش و توسعه فعالیت‌های هنری و دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس مأموریت داد تا با همکاری، همراهی، مشاوره و برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی این معاونت، آیین‌نامه یا دستورالعمل هر یک از شوراها را بازبینی کنند.
شامگاه جمعه آیین بزرگداشت بیستمین جشن خانه سینما در ایوان شمس در حالی برگزار شد که این جشن تحت‌تأثیر درگذشت عزت‌الله انتظامی و سید ضیاء‌الدین دری قرار گرفت.

پیاده‌روی در قلب‌ هنری تهران

هنرمندان از ایجاد گذر فرهنگی در پایتخت می‌گویند
در اوضاع اقتصادی امروز و روزمرگی‌های جاری که هیچ وقت تمامی ندارد، گاهی دلمان می‌خواهد برای آنکه کمی از این روزمرگی‌ها دور شویم، برویم جایی که با خیال راحت قدم بزنیم؛ یک قدم‌ زدن لذتبخش عاری از عبور و مرور ماشین‌ها و بوق‌زدن‌ها و هیاهو و شلوغی شهر.
PDF ادب‌وهنر
کوتاه ادب‌وهنر
نگاره‌های لافت/رؤیای جزیره/ پشت عطسه‌های ماه/ فتح باغ/آن‌جا بودگی/ زنان نامدار سرزمین من/ مثل یک قصه/ سینکرونیستی/ناگفته‌های خیال چرخ