• دو شنبه 11 تیر 1397
  • الإثْنَيْن 18 شوال 1439
  • 2018 Jul 02

130هزارمیلیارد تومان نقدینگی کجا رفت؟

اطلاعات آماری نشان می‌دهد در بهار امسال بدون محاسبه معاملات ارزی 130هزار میلیارد تومان نقدینگی بین بازار‌های اصلی سرمایه‌گذاری در گردش بوده است.

راه ‌رسیدن جهانبخش به متین

«آقای جهانبخش اگر می‌خواد متین رو ببینه، اول باید بیاد جاده امام رضا، یه ده کیلومتری که اومد می‌رسه خاور شهر، همینطوری مستقیم بیااااد تا محمودآباد، میدون رو دست چپ بپیچه سمت قاسم‌آباد، نخستین کوره‌پز خونه سمت راست جاده، رو دیوار آجریش نوشته کوره پزخونه فشاری بهار.

نیاز امروز؛ شفافیت و صداقت در گفت‌گوی مستقیم با ملت

همه ما روزگار ریاست‌جمهوری محمود احمدی‌نژاد را به یاد داریم؛ روزهایی که تحریم‌ها از سوی شورای امنیت سازمان ملل با اجماع کامل علیه کشورمان به تصویب می‌رسید و همان زمان که طلا و ارز با صعودهای عجیب و غریب رکورد می‌زد و زمامدار دولت، تحریم‌ها را کاغذ‌پاره و کم‌ارزش توصیف می‌کرد.

شکست طلسم آمریکایی

سفر آقای دکتر روحانی به سوئیس و اتریش به‌عنوان نخستین سفر اروپایی ریاست‌جمهوری اسلامی ایران به اروپا بعد از خروج آمریکا از برجام محسوب می‌شود.

سفر روحانی به قلب سیاسی و اقتصادی اروپا

رئیس‌جمهور ایران امروز عازم اروپا می‌شود. مقصد نخست حسن روحانی برن سوئیس است و در ادامه عازم وین اتریش خواهد شد.

آرامش پس ازتب داغ

خوزستانی‌ها به صبر و تحمل زیاد معروف‌اند. آنها نجیب هستند و شکیبا، اما وقتی شوری آب، کم‌آبی، گرمای سوزاننده هوا، گردوغبار، محرومیت و بیکاری و قطع گاه و بیگاه آب و برق، همه‌باهم مهمانِ مردم این دیار می‌شود، کاسه صبرشان حتی اگر نخواهند، لبریز می‌شود.

تماشاخانه‌های خصوصی دیگر جان ندارند

تولد تماشاخانه‌های خصوصی به اوایل دهه 90برمی‌گردد؛ یعنی ایجاد سالن‌های بزرگ و کوچک نمایشی در پایتخت که در کنار سالن‌های دولتی متولد شده و رشد کردند؛ سالن‌هایی با داشتن 15تا 50صندلی که در جذب مخاطب موفق بودند و به گفته مدیران سالن‌ها، بهترین کارها در این سالن‌ها روی صحنه می‌رفت.

شهر؛ ایستاده بر دروازه شفافیت

شهر سبز می‌شود