• دو شنبه 17 اردیبهشت 1397
  • الإثْنَيْن 21 شعبان 1439
  • 2018 May 07

آقای‌گل‌ایرانی در‌سرزمین گل‌ها

علیرضا جهانبخش ‌دیروز هت‌تریک کرد ‌و با 21 گل آقای گل لیگ هلند شد

بی مهری به کودکان

در قوانین قبلی ازجمله مصوبه 1381که معروف به قانون حمایت از کودکان بود، خلاء‌های اساسی برای تأمین حقوق کودکان وجود داشت؛ در آنجا با وجود اینکه کودک‌آزاری یک جرم عمومی تلقی شده بود اما متأسفانه والدین از دایره پیگیری‌ها استثنا شده بودند.

نفت؛ زیر سایه یک تاریخ

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، دیروز زیر سایه یک تاریخ افتتاح شد؛ 12مه یا 22اردیبهشت.

نمایشگاه و اقتصاد نشر

چند شب پیش دوست عزیزم، آقای فیاضی، مدیر نشر قطره برایم از علل حضور نیافتنش در سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌‌گفت که مهم‌ترین آن، حمایت از کتابفروشان بود.

روحانی: با تصمیم ترامپ تغییری در زندگی مردم ایجاد نمی‌شود

رئیس‌جمهور روز گذشته در سفر به استان خراسان رضوی در رابطه با مسائل داخلی و خارجی اعلام موضع کرد. حسن روحانی واکنشی ضمنی به فیلترینگ تلگرام داشت.او ضمن حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی گفت که با مسدودسازی به جایی نخواهیم رسید.

بار سنگین ترافیک بین‌الملل پس از فیلترینگ

هربار بعد از فیلترینگ حجم استفاده از ابزارهای تغییر آی‌پی یا آنطور که در بین مردم معروف شده، فیلترشکن‌ها افزایش پیدا می‌کند. پیش از این هم استفاده از فیلترشکن‌ها در کشور رواج داشت اما این‌بار صحبت از فیلتر شدن تلگرام است یعنی بسته شدن یک اپلیکیشن گسترده با 40میلیون کاربر که 60درصد از ترافیک اینترنت کشور را مصرف می‌کرد.

رقابت برنامه‌ها

حجت‌الله میرزایی: شفافیت‌آری اما افشاگری هرگز/ محمدعلی افشانی: شهر زیست‌پذیر؛ شهروند مشارکت پذیر / سمیع‌الله حسینی مکارم: شهر باطراوت و هوشمند با امید و نوآوری

باران در راه است

خار «یاس» در چشم اهالی

محمد صلاح ما تویی!