17
دو شنبه 24 شهریور 1399
شماره 8037
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
سردسته باند کلاهبرداری که با راه‌‌اندازی صرافی صوری دست به کلاهبرداری 200میلیارد تومانی از تجار و بازرگانان شیرازی زده و به خارج از کشور گریخته بود با تلاش اینترپل ایران دستگیر شد.
با پیدا شدن جسد زنی که پس از قهر با شوهرش به تنهایی زندگی می‌کرد، تحقیقات پلیس برای کشف راز مرگ او آغاز شده است.
دادسرا
مردی که به جرم قتل عمد به قصاص محکوم شده و حتی یک‌بار پای چوبه ‌دار رفته بود، در نهایت توانست با گرفتن رضایت اولیای دم از مجازات مرگ نجات پیدا کند.

مانی به برنامه «شاد» نرسید

تلاش نوجوان کولبر برای خرید گوشی هوشمند با سقوط او از کوه ناتمام ماند
پسر با بارش سقوط کرد و صدایش درکوه پیچید: « مادر جان، مادر جان، به دادم برس...» زن، غلت‌زدن پسرش در سراشیبی کوه و برخوردش با تخته سنگ‌ها را می‌دید اما جز فریاد زدن کاری از او ساخته نبود.

با مردم

منطقه گاوازنگ و امند، منطقه‌ای کوهستانی است که در سال‌های اخیر با ایجاد جاده‌های مختلف، تبدیل به منطقه‌ای گردشگری برای مردم شده است.
روشن بودن چراغ‌های اتوبان به‌دلیل تعمیرات بوده است
روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده وزارت راه‌وشهرسازی پیرو چاپ پیام مردمی با موضوع روشن بودن چراغ‌های اتوبان قزوین در روز در ستون با مردم روز 30تیرماه پاسخ داده است: ضمن سپاس از انعکاس دیدگاه‌های هموطنان و ظرفیت ایجاد شده برای پاسخگویی به مردم به استحضار می‌رساند روشن بودن چراغ‌ها در اتوبان یادشده طی ساعات روز به‌دلیل انجام تعمیرات دوره‌ای سامانه روشنایی در محدوده طرفین ایستگاه اخذ عوارض بوده است.

جرائم جنسی جرائمی نامرئی

جرم تجاوز جنسی ازجمله جرائمی است که با امنیت فردی و اجتماعی در تقابل آشکار است.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
نوزادی که در خیابان رها شده بود بعد از چند روز به دلیل عجیبی جانش را از دست داد.