54
چهار شنبه 13 شهریور 1398
شماره 7752
اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مدارس اصفهان  ایمن‌تر شد

مدیرکل نوسازی مدارس اصفهان گفت: ایمنی مدارس این استان در ۶ سال گذشته با بهره‌گیری از فناوری نوین و مقاوم‌سازی افزایش یافته است.
اخبار ویژه
مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای یزد گفت: بی‌توجهی به منابع آبی استان و ادامه روند کسری مخازن می‌تواند نقطه شکست یزد در همه بخش‌ها شود.
مدیرعامل سازمان همیاری‌های شهرداری‌های استان اصفهان گفت: ساخت آزادراه کنار گذر شرقی اصفهان با اعتباری بالغ بر 5 هزار میلیارد ریال آغاز شده است.
مرکز مدیریت راه‌های کشور طی اطلاعیه‌ای از محدودیت تردد در 6 محور استان یزد به دلیل انجام عملیات کارگاهی خبر داده است.
رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهرکرد گفت: طرح «توسعه ورزش محلات» با هدف رشد شاخص‌های مرتبط با ورزش و سلامت شهروندان تهیه شده و به زودی اجرایی می‌شود.
این روزها با میدان‌داری جوانان در هیات‌ها از همان روز نخست دهه اول ماه محرم، شور عزاداری حسینی برپا شده است.
با توجه به بارش‌های خوب در ماه‌های اخیر، تمامی تالاب‌های کشور بار دیگر احیا شدند، اما قصه پرغصه «گاوخونی»، عروس تالاب‌های ایران، همچنان سر دراز دارد و به انتها نرسیده است.

گردشگران ۳۰ کشور در آیین‌های محرم یزد

گردشگران خارجی از اول تا ۱۳ محرم در برنامه‌های آیینی سنتی  و برنامه‌های عزاداری یزد حضور پیدا می‌کنند
مسئول بخش بین‌الملل دبیرخانه بین‌المللی یزد حسینیه ایران گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال نیز همانند سال‌های گذشته، گردشگران ۳۰ کشور دنیا در برنامه‌های محرم یزد حضور پیدا کنند.
شناسایی روزانه 150 متخلف در بازار یزد

شناسایی روزانه 150 متخلف در بازار یزد

بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد روزانه 2 بار به صورت اتفاقی از مراکز عرضه بازدید و در صورت بروز تخلف با متخلف برخورد می‌کنند
بارها شاهد اعلام قیمت واقعی اقلام مصرفی مردم از جمله برنج، آرد، شکر، مرغ، گوشت و امثال آن در رسانه‌های مختلف به‌ویژه صدا و سیما بودیم اما مردم با توجه به رعایت نشدن این قیمت‌ها در بازار، خیلی به این اخبار دل خوش نمی‌کنند.
دو بانوی چهارمحال و بختیاری  در جمع کارآفرینان برتر

دو بانوی چهارمحال و بختیاری  در جمع کارآفرینان برتر

نام دو بانوی کارآفرین چهارمحال و بختیاری در بین برترین کارآفرینان زن ایران قرار گرفت.
PDF چهارشنبه 13 شهریور 1398
کوتاه اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
مدیر بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: با هرگونه تهیه گوشت و مواد پروتئینی از مبادی غیرمجاز و غیرقانونی برای پُخت و توزیع نذری در ایام عزاداری ماه محرم برخورد می‌شود زیرا این کار، خطر بیماری و حتی تلفات جانی را به همراه دارد.
دلیل اول همه گرانی‌ها انحصار است. انحصار در هر بازاری ضمن ایجاد رانت و افزایش تبانی، موجب رشد نامتوازن، کاهش بهره‌وری و افت کارآیی اقتصادی می‌شود. در نتیجه به طور قطع در چنین اقتصادی آسیب‌پذیری، شکنندگی، تضعیف و کاهش بازدهی صنایع و بازارهای داخلی اجتناب‌ناپذیر خواهد بود.
رئیس پایگاه پژوهشی میراث جهانی شهر تاریخی یزد از تدوین ضابطه و آیین‌نامه‌ای برای معماری و ساخت‌وسازهای خشتی خبر داد و گفت: این آیین‌نامه که در حال نگارش است در سایر شهرهای ایران نیز با اندکی دخل و تصرف قابل استفاده خواهد بود و این امکان را می‌دهد که سبزترین انواع ساخت‌و‌ساز بجا مانده از نیاکانمان را به‌روز کنیم.