22
چهار شنبه 13 شهریور 1398
شماره 7752
جامعه
23023618
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تعیین تکلیف بیمه تکمیلی و پاداش فرهنگیان بازنشسته تا پایان شهریور

فرهنگیان
رئیس کانون بازنشستگان آموزش و پرورش از تعیین تکلیف بیمه تکمیلی و پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته تا پایان این‌ماه خبر داد.
ویژه
فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ترانزیت مواد‌مخدر از خشکی به دریا افزایش یافته است، گفت که در این راستا سعی می‌شود با هماهنگی با دستگاه‌های ذی‌ربط، مبارزه قوی‌تری با قاچاقچیان موادمخدر در دریا صورت گیرد.
بهزیستی
رئیس کارگروه ناشنوایان سازمان بهزیستی کشور گفت: زبان اشاره مورد استفاده در سیما به‌دلیل اختلاف سطح سواد، گویش‌های مختلف و مسائل آموزشی برای همه ناشنوایان قابل فهم نیست که طبیعی است.
گزارش همشهری از دختربچه 11ساله‌ای که تا پای سفره عقد رفت اما با حکم دادستان بهمئی عقد موقت او باطل شد

عروسکان قربانی

گزارش
روز گذشته، ویدئو و عکس‌هایی از عقد موقت یک دختر 11ساله با پسری 22ساله در منطقه بهمئی استان کهگیلویه و بویراحمد در فضای مجازی منتشر شد که خشم و نگرانی بسیاری از فعالان مدنی و حقوق کودکان و برخی کاربران در کشور را برانگیخت.

درخواست وزارت بهداشت از دستگاه‌های امنیتی و قضایی برای ورود به بازار «ناصرخسرو»

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت در واکنش به گزارشی درباره فروش داروهای کمیاب در بازار سیاه ناصر خسرو، بر لزوم ورود دستگاه‌های انتظامی، امنیتی و قضایی به این موضوع و پاک شدن چهره پایتخت از این بازار 40-30ساله تأکید کرد.
مشمولان غیرغایب، بدون سپردن وثیقه در راهپیمایی اربعین شرکت می‌کنند
رئیس سازمان نظام وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: برای مشمولان غیرغایب تسهیلات خروج از کشور برای شرکت در راهپیمایی اربعین درنظرگرفته شده است و بر این اساس علاقه‌مندان می‌توانند بدون سپردن وثیقه به زیارت کربلا بروند.