54
یکشنبه 10 شهریور 1398
شماره 7749
اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سوخت‌رسانی به روستاهای بدون گاز

روزنه
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری با نزدیک شدن به فصل بارندگی از آغاز سوخت‌رسانی به روستاهای مناطق صعب‌العبور و فاقد گازکشی استان خبر داد.
اخبار ویژه
دشت ریواس و دره آدرشک   مهریز در استان یزد در فهرست آثار ملی ثبت شدند.
استاندار یزد با اشاره به این‌که خط سوم انتقال آب یزد از خلیج فارس به یزد در حال اجراست گفت: تا پایان امسال ۲۰ میلیون متر مکعب آب این خط به یزد می‌رسد
شهردار اصفهان با تاکید بر این‌که اعتماد به جوانان می‌تواند راهگشای مشکلات پیچیده باشد، گفت: از ایده‌های نو و خلاقانه جوانان در مدیریت ارزان‌تر و شادتر شهر استقبال می‌کنیم.
همزمان با برگزاری نخستین دوره المپیاد استعدادهای برتر مینی‌گلف دختران کشور در اصفهان از نخستین زمین مینی‌گلف شهر اصفهان نیز بهره‌برداری شد.
گردشگری و بوم‌گردی عشایری در استان اصفهان با همکاری مدیریت امور عشایر رونق می‌گیرد.
‌تقویت زیرساخت‌های گردشگری استان یزد از زمان انتخاب صنعت گردشگری به عنوان یکی از آیتم‌های مهم سند توسعه استان و از زمان جهانی شدن بافت تاریخی یزد از اهمیت بسزایی برخوردار شده، چراکه این عوامل قطعا به افزایش گردشگران داخلی و خارجی منتج می‌شود که نیازمند خدمات زیرساختی بسیاری است.

گز در اصفهان ارزان شد

با کاهش  قیمت پسته و گز در اصفهان، قدرت خرید مصرف‌کننده افزایش یافته و بازار فروش گز دوباره رونق گرفته است
بازار
با شکستن قیمت نجومی پسته، زمزمه ارزانی و آشتی‌کنان دوباره مصرف‌کنندگان با گز اصفهان به گوش می‌رسد اما تولیدکنندگان دومین سوغات شیرین نصف جهان هنوز هم کمبود شکر و جولان متخلفان در خرید و فروش شکر آزاد را مانع تولید پولک و نبات به اندازه نیاز گردشگران تابستانی و حتی دسته‌ها و خیمه‌های عزاداری‌های محرم می‌دانند.

فرصت‌سازی در محرم

امام حسینع چراغ هدایت و کشتی نجات هستند. یاد و نام امام حسینع چنان تأثیری بر قلب‌های شیعیان و علاقه‌مندان به ایشان دارد که می‌تواند موجب توبه از گناهان شود و انقلاب درونی ایجاد کند.
فناوری در خدمت شهر

فناوری در خدمت شهر

رئیس پارک علم و فناوری: صندوقی با اعتبار  3 میلیارد تومان در چهارمحال و بختیاری ایجاد شده و از منابع مالی برای حمایت از ایده‌های برتر استفاده می‌کنیم
تدوین برنامه شهر هوشمند برای داشتن شهری ایده‌آل از نکات مورد تأیید بسیاری از مدیران شهری است. امروزه با توسعه تکنولوژی و ورود به عرصه‌های نوین اطلاعاتی ایران و جهان و هوشمند‌سازی صنایع
PDF یکشنبه 10 شهریور 1398
کوتاه اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
فرماندار ویژه کاشان گفت: پایین‌ترین رقم بیکاری در استان اصفهان مربوط به این شهرستان است.
مدیرکل اقتصاد و دارایی استان یزد با بیان این که یزد در حوزه سرمایه‌گذاری خارجی چراغ‌خاموش حرکت می‌کند، گفت: این استان در 3 سال گذشته موفق به جلب یک میلیارد یورو سرمایه خارجی شده و از 13 کشور خارجی متقاضی سرمایه‌گذاری دارد.
با اعلام آمادگی سرمایه‌گذار بخش خصوصی و همکاری دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری به‌زودی ساخت یک هتل پنج‌ستاره با کاربری گردشگری- تفریحی در شهرکرد آغاز می‌شود.