54
شنبه 12 مرداد 1398
شماره 7726
اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

گوشت قرمز  کیلویی 98هزار تومان

بازار
مدیر امور بازرگانی سازمان جهادکشاورزی استان یزد قیمت مصوب استانی هر کیلوگرم گوشت قرمز گوسفندی در این استان را 98 هزار تومان اعلام و علت توزیع نشدن گوشت‌ تنظیم بازار را خروج واردات گوشت قرمز از ارز دولتی عنوان کرد.
اخبار ویژه
مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی چهارمحال و بختیاری گفت: فاز اول پروژه آب‌رسانی خانمیرزا و مجتمع آب‌رسانی سیبک در شهرستان بروجن آماده افتتاح است.
سالروز پیوند آسمانی امام علیع و حضرت زهراس به عنوان روز ازدواج فرصتی است که اهمیت مسأله ازدواج و تشکیل خانواده را می‌توان در فرهنگ اسلام بررسی کرد
شهردار اصفهان گفت: جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودک و نوجوان نه‌تنها در شکوفایی استعدادهای هنرمندان، فیلم‌نامه‌نویسان و بازیگران، بلکه در توسعه گردشگری این استان و کشور نقش بسزایی دارد.
مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان گفت: جمعیت این استان به لحاظ آماری وضعیت خوبی دارد اما پیش‌بینی‌ها آینده‌ای نامطلوب را برای جمعیت این خطه نشان می‌دهد.
غذا یکی از اجزای اساسی و ضروری حفظ سلامت است، لذا طرح ملی بررسی الگوی مصرف مواد غذایی به منظور شناسایی عوامل خطر تغذیه‌ای و گروه‌های در معرض ناامنی غذایی در استان‌های مختلف از جمله اصفهان اجرا می‌شود.
این روزها کمتر فردی را در بین نسل جدید می‌بینیم که بی‌سواد یا کم‌سواد باشد زیرا حتی در روستاهای محروم و دورافتاده و حتی در بین عشایر نیز امکان تحصیل و کسب علم وجود دارد

افزایش جانباختگان تصادفات در شهر یزد

تعداد جانباختگان تصادفات درون‌شهری در 3 ماه نخست امسال 26 نفر و در مدت مشابه سال قبل 16 نفر بوده است
شهر
آمار تلفات درون‌شهری یزد در 3 ماه نخست امسال رشد چشمگیری داشته است، البته متولیان ترافیک عقیده دارند با توجه به این‌که روند کاهشی در 5 سال گذشته اتفاق افتاده است تلاش شده که آمار تلفات به حداقل برسد.
سد قانون در مقابل تغییر کاربری‌های کشاورزی

سد قانون در مقابل تغییر کاربری‌های کشاورزی

در 12 سال گذشته یک‌صد هکتار اراضی کشاورزی به طور غیرقانونی تغییر کاربری یافته که حدود ۸۰ درصد آن صرف ویلاسازی شده است
آفت تغییر کاربری اراضی باغی و کشاورزی، چالش بزرگی است که این روزها بسیار در مورد آن خبر می‌رسد، به‌ویژه در مناطق خشکی که کم‌آبی باعث دلسردی کشاورزان و سودجویی عده‌ای منفعت‌طلب می‌شود. استمرار این روند تهدیدی جدی برای منافع نسل آینده به‌ شمار آید.

پایانه مسافربری دولت‌آباد به بهره‌برداری رسید

در استان یزد
پایانه مسافربری درون‌شهری دولت‌آباد یزد با حضور مسئولان ارشد استان و مدیریت شهری به بهره‌برداری رسید.
PDF شنبه 12 مرداد 1398
کوتاه اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد
مذاکرات اولیه ایجاد شهرک تولید کفش در چهارمحال و بختیاری از سوی سرمایه‌گذار بخش خصوصی در نشست با استاندار انجام شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری از بیمه شدن ۴۵۱ نفر از هنرمندان، نویسندگان و فعالان حوزه فرهنگ هنر خبر داد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح هادی در ۳۲۹ روستای استان خبر داد.
کارشناس سلامت محیط مرکز بهداشت استان یزد، گفت: دفاتر خدمات سلامت در شهرستان‌های اردکان و یزد در آینده نزدیک شروع به کار می‌کنند.