54
یکشنبه 26 خرداد 1398
شماره 7686
البرز
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

هفت‌خان رستم به روایت سالمندان کهریزک

مدیر آسایشگاه کهریزک: یکی از اقدامات نوین در توانبخشی نمایش درمانی است
نمایش
این روزها اگر گذرتان به آسایشگاه کهریزک افتاد، حتما سری به ساختمان لاله این مجموعه بزنید و ساعتی را پای نقالی «هفت‌خان رستم» بگذرانید؛ نمایشی که ماحصل یک کلاس بازیگری با «احمد حق‌شناس»، معلمی جوان است که شاگردانش میانگین سنی بین 60 تا 80 سال دارند.
اخبار ویژه
مدیر جهاد کشاورزی کرج با اشاره به افزایش تعداد ملخ‌های بومی در این شهرستان، گفت: خوشبختانه گزارشی از آسیب به مراتع نداشته‌ایم.
رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی استان البرز با اشاره به اجرای طرح پایش دامداری‌های البرز، گفت: بر لبنیات‌فروشی‌های سنتی نظارت می‌شود.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۰۰ مورد حریق در علفزارهای این کلان‌شهر رخ داده که توسط نیرو‌های عملیات آتش‌نشانی مهار شده است.
معاون حفاظت امور اراضی منابع طبیعی و آبخیزداری البرز گفت: بر اساس نظر کارشناسان توسعه مسیر دسترسی به کاخ ناصری برخلاف اصول فنی است و اصرار میراث فرهنگی در این زمینه منطقی به نظر نمی‌رسد.
رئیس بیمارستان امام خمینیره کرج گفت: زمانی بیمارستان امام خمینی 210 پزشک داشت اما اکنون به علت عدم پرداخت حقوق و مشکلات موجود، تعداد پزشک‌های این بیمارستان به تعداد انگشتان دست رسیده است.
«حاجی‌آباد» در رجایی‌شهر که یکی از مناطق قدیمی کرج به شمار می‌رود، در سال‌های اخیر با ساخت وساز و تبدیل خانه‌های کوچک تک‌واحدی به آپارتمان‌های چندواحدی تغییرات زیادی داشته است.

تکمیل ۶۰۷ طرح صنعتی در انتظار همکاری بانک‌ها

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌‌ریزی البرز: پروژه‌های اقتصاد مقاومتی باید براساس زمان‌بندی ارائه شده، اجرا شوند
گزارش
استاندار البرز گفت: راه اندازی واحدهای تولیدی تحت تملک بانک ها در این استان 8500 فرصت شغلی ایجاد می کند.
موانع مسافربری شدن «پیام» رفع می‌شود

موانع مسافربری شدن «پیام» رفع می‌شود

استاندار: دولت اعتبار خوبی برای مسافربری شدن این فرودگاه اختصاص داد ولی موانعی سر راه وجود دارد که درصدد رفع آن هستیم
استاندار البرز با اشاره به این‌که فرودگاه پیام ظرفیت بسیار خوبی برای استان است، گفت: درصدد رفع موانع مسافربری شدن فرودگاه پیام هستیم.

تلاش برای افزایش سهم استان از سد‌های طالقان و کرج

معاون استاندار: تحقق مدیریت منابع آبی از اولویت‌های مورد تاکید استاندار است
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در بازدید از شرکت آب و فاضلاب استان البرز افزود: توجه ویژه به مدیریت منابع آبی لازمه رشد و شکوفایی استان است، چراکه منابع آب به عنوان یکی از اساسی‌ترین و کلیدی‌ترین ارکان توسعه پایدار محسوب می‌شود.

راه‌اندازی سامانه «نما» برای شناسایی اموال مسروقه

خبر
رئیس پلیس آگاهی البرز با اشاره به تلاش فراگیر پلیس برای پیشگیری از سرقت گفت: برای تسریع در شناسایی اموال مسروقه، سامانه «نما» در این استان راه‌اندازی شده است.

۱۰ هزار کانتینر سبزی از استان صادر می‌شود

خبر
رئیس جهاد کشاورزی استان البرز با اشاره به این‌که استان ظرفیت‌های خوبی در حوزه صادرات دارد، گفت: امسال ۱۰ هزار کانتینر سبزی به خارج صادر می‌شود.
PDF یکشنبه 26 خرداد 1398
کوتاه البرز
سرپرست فرمانداری طالقان توسعه زیرساخت‌های راه‌سازی در این شهرستان را منوط به تخصیص اعتبار دانست.
رئیس حوزه قضایی بخش چهارباغ البرز از بازداشت 8 تن از اعضای شورای شهر، کارمند و پیمانکار شهرداری چهارباغ به اتهام فساد مالی خبر داد.
یک استاد شیلات دانشگاه تهران با بیان این‌که ماهی قزل‌آلای خال‌قرمز یک ماهی در حال انقراض به شمار می‌رود و خاستگاه آن رودخانه کرج است گفت: اگر طرح انتقال تونلی آب رودخانه کرج به تهران باعث افت آب رودخانه شود ماهی قزل‌آلای خال‌قرمز از بین خواهد رفت.