08
سه شنبه 30 اردیبهشت 1399
شماره 7946
ورزشی
23023624
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

لذت تمام‌نشدن یک رقص بی‌نظیر

یادداشت
هواداران مسن‌تر بسکتبال، این شانس بزرگ را در زندگی داشته‌اند که 2بار از جادوگری اعجوبه بزرگ تاریخ بسکتبال، مایکل جردن، لذت ببرند؛ یک‌بار زمانی که او با تیم رؤیایی شیکاگو بولز خود را به‌عنوان بزرگ‌ترین ستاره تاریخ ان‌بی‌ای جاودانه کرد‌ و یک‌بار هم در همین یک‌ماه گذشته که مستند بی‌نظیر «آخرین رقص» از آن دوران تکرار‌نشدنی میلیون‌ها هوادار را در آمریکا و سراسر دنیا میخکوب تلویزیون کرد.
ویژه
تابستان شاید برای بچه محصل‌ها فصل ایده‌آلی باشد، اما روزهای گرم تموز هیچ‌وقت محبوب هواداران تیفوسی فوتبال نبوده است.
با اعلام رسمی سازمان لیگ، رقابت‌های لیگ برتر به‌زودی آغاز خواهد شد و به همین دلیل بازیکنان پرسپولیس تمرینات خود را به‌زودی برگزار خواهند کرد.
حدود 10روز پیش ایواندر هالیفیلد، افسانه بوکس ویدئویی از تمرین سنگین خودش منتشر کرد که خیلی‌ها به چشم سرگرمی به آن نگاه کردند.

آیا تراکتور واقعا بی‌پول شده است؟

مخالفت دنباله‌دار تبریزی‌ها با تداوم لیگ برتر، 3مصاحبه و البته چند نشانه دیگر
اگرچه حتی تاریخ و تقویم برگزاری مسابقات لیگ برتر هم اعلام شده، اما همچنان از سمت تبریز صدای ساز مخالف به گوش می‌رسد.

نساجی پنهانی تمرین کرد سازمان لیگ عصبانی شد

سه ‌چهار روز پیش بود که ستاد مبارزه با کرونا و مسئولان سازمان لیگ، از برگزاری مسابقات در اواخر خردادماه خبر دادند و این موضوع باعث شد تا تیم‌های لیگ برتری به فکر شروع تمرینات باشند.
استقلال، منتظر بازگشت دیاباته و میلیچ
ستاد مبارزه با کرونا و سازمان لیگ چند روز پیش اعلام کردند که باشگاه‌ها می‌توانند تمرینات خود را از ابتدای خردادماه آغاز کنند و به همین دلیل استقلالی‌ها نیز برنامه‌ریزی برای شروع تمرینات را آغاز کرده‌اند.
منهای فوتبال
مهدی خسروی، بوکسور رده سنی امیدهای تیم ملی ایران که اواخر سال گذشته به‌واسطه کولبری‌هایش در ارتفاعات مرزی کشور خبرساز شده بود، دوباره با اتفاقی ناخوشایند به صدر اخبار بازگشت.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
تمارض به کرونا برای فوتبالیست‌ها هزینه خواهد داشت! سهیل مهدی، مسئول برگزاری مسابقات در این خصوص می‌گوید: «ما دو بحث داریم؛ اول کسی که گرفته است چه کاری انجام دهیم، دوم کسی که تمارض به ابتلا به کرونا کرده را چه کنیم.
پس از فرانسه، بلژیک و هلند، نوبت به اسکاتلندی‌ها رسید تا مسابقات فصل جاری خود را به‌دلیل کرونا لغو کنند.
انگار سعدی خوش‌سخن شیراز اصلا این جمله را از چند قرن پیش برای آنتونی استوکس نوشته است: «فی‌الجمله نماند از سایر معاصی و منکری که نکرد و مسکری که نخورد...»