2
شنبه 5 مرداد 1398
شماره 7720
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پادرمیانی برای نفتکش‌

بعد از سفر ناگهانی عادل عبدالمهدی به تهران؛ بن علوی، وزیر خارجه عمان به ایران سفر کرد
دیپلماسی
با بالا‌گرفتن تنش در منطقه، سرو‌کله مقامات عمانی هم پیدا می‌شود. یوسف بن‌علوی، وزیر خارجه عمان امروز در تهران با وزیر خارجه ایران دیدار می‌کند.
ویژه
دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز در هم‌اندیشی جامعه روحانیت مبارز با احزاب و تشکل‌های اصولگرا گفت:‌ تلاش ما برای پی‌ریزی یک روند معتبر برای تحقق وفاق حداکثری میان اصولگرایان است و می‌خواهیم ساختار و فعالیت ما در انتخابات مجلس قاعده‌مند و هدفمند باشد.
نکته روز
سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه در جلسه دیدار با استادان و فعالان حقوقی در دادگستری کل استان خراسان رضوی با اشاره به هزینه دادرسی گفت:
رئیس سازمان انرژی اتمی از سهم ۲.۷ درصدی انرژی هسته‌ای در تامین برق کشور خبر داد و گفت: اواسط مردادماه بتن‌ریزی نیروگاه شماره ۲ بوشهر آغاز می‌شود.
محمدجواد ظریف، وزیر خارجه پس از سفر به نیویورک، ونزوئلا، نیکاراگوئه، بولیوی و سنگال و شرکت در چند نشست بین‌المللی و دیدارهای دوجانبه با مقامات کشورهای مذکور به تهران بازگشت.
نماینده تهران: تغییر رأی نمایندگان به‌دلیل منافع فردی، انکارناپذیر است

چرخش مصلحتی در مجلس

مجلس
«رأی از روی ترس»، «رأی از روی منافع شخصی یا سیاسی» و شاید «رأی مصلحت‌اندیشانه» عنوانش هرچه باشد، فرقی نمی‌کند

پیام تسلیت روحانی به تونس

رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت الباجی قاید السبسی رئیس‌جمهور فقید تونس را به دولت و ملت این کشور تسلیت گفت.
ایران ۹خدمه هندی کشتی را آزاد کرد
9 نفر از 12 خدمه کشتی ریاح که 22 تیرماه از سوی ایران توقیف شده بود آزاد شدند. دولت هند روز جمعه خبر آزادی این افراد را اعلام کرد.
PDF ایران
کوتاه ایران
حجت‌الاسلام سیداحمد خاتمی در بخشی از خطبه‌های نمازجمعه تهران گفت: رسانه‌ها چه مکتوب چه فضای مجازی، نمازجمعه را تخریب نکنند، خوشحال نباشند که نمازجمعه خلوت شده است.
دادگاه عالی بریتانیا با صدور حکمی به نفع یک شرکت تسلیحاتی بریتانیایی، اعلام کرد که این شرکت نباید همه سود ناشی از مبلغی را که بابت فروش تانک به ایران دریافت کرده، به تهران پرداخت کند.