2
دو شنبه 28 خرداد 1397
شماره 7408
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
اظهارات مشاور سیاسی رئیس‌جمهور درباره تغییر قانون اساسی، تغییر نظام ریاستی به پارلمانی و ضرورت باقی ماندن انتخاب مستقیم رئیس‌جمهور توسط مردم و جامعه‌شناسی سیاسی و اقتصادی ایران خبرساز شده است.
هویت گمشده در بزرگراه‌های شهر/مدیریت موتورسیکلت‌ها، پیچیده و حساس است/احداث تراموا در تهران، شعار است/بازار سرمایه؛ مدلی برای تأمین مالی شهرداری‌ها/آسیب‌های تفکیک زباله در ایران
مجلس
اصل27قانون اساسی بدون سرپرست مانده است. دولت مصوبه داده که تجمعات در محل‌های خاصی آن هم با دریافت مجوز و ذیل نظر وزارت کشور و کمیسیون ماده10احزاب برگزار شود.
حسین ذوالفقاری، معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور طی یک تماس تلفنی با محترم اینچه، قائم‌مقام وزیر کشور ترکیه درباره مسئله تروریسم گفت‌وگو کرد.
مدیرعامل مؤسسه همشهری و فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفته است: بدنه رأی‌دهنده به رئیس جمهور اگر امروز هم مجبور به رأی دادن با همان شرایط یک سال قبل و همان کاندیداها بودند بازهم حسن روحانی را به‌عنوان رئیس‌جمهور منتخب خود انتخاب می‌کردند.

برخورد دوگانه با لایحه مقابله با تأمین مالی تروریسم

مجلس
8 سال پیش نمایندگان مجلس هشتم در آخرین جلسه قبل از انتخابات مجلس نهم، لایحه پرسروصدایی را در سکوت تصویب کردند، صدای این لایحه بعدها درآمد؛ زمانی که اصولگرایان همان مجلس در مجلس دهم برای جلوگیری از تصویب لایحه «مقابله با تأمین مالی تروریسم» دست به آبستراکسیون زدند؛
رهایی ۳ متهم پرونده مه‌آفرید از اعدام

رهایی ۳ متهم پرونده مه‌آفرید از اعدام

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سؤالی درخصوص سرنوشت 3‌متهم پرونده مه‌آفرید امیرخسروی که همراه با وی محکوم به اعدام شده بودند و حکم‌شان نیز در دیوان عالی کشور تأیید شده بود، گفته است: احکام این افراد نقض شد.
استقبال از تمدید آتش‌بس در افغانستان
استقبال از تمدید آتش‌بس در افغانستان
سخنگوی وزارت خارجه اظهار امیدواری کرد که تداوم آتش‌بس در افغانستان بتواند زمینه‌ساز آغاز روند نوین و سازنده‌ای برای گفت‌وگوهای صلح و برقراری ثبات و آرامش در این کشور باشد.
PDF ایران
کوتاه ایران
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام «شناسایی عوامل نفوذی که در نهادهای انقلابی، با نقاب انقلابی‌گری عملا فرمایشات رهبری را بی‌اثر می‌کنند» را مورد تأکید قرار داد.
یک نماینده مجلس گفته است: بیش از آنکه از خدا حساب ببریم از شورای نگهبان، اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات می‌ترسیم.
جنبش عدالتخواه دانشجویی با صدور نامه‌ای خطاب به دادستان تهران خواستار صدور حکم تخلیه ویلای 10هزارمتری‌ای شده که به ادعای آنها یکی از مقامات سابق لشکری در آن ساکن است.