2
شنبه 18 فروردین 1397
شماره 7353
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به طرح موضوع گفت‌وگوی ملی در کشور گفت: گفت‌وگو در سطح ملی بین سران نظام عالی است.
هفته‎نامه خط حزب‎الله، نشریه دفتر حفظ و نشر آثار آیت‎الله خامنه‎ای در جدیدترین شماره خود فروپاشی آل سعود را پیش‌بینی کرده است.
روزنامه‌های صرب‌زبان مدعی شده‌اند که بیش از 6 هزار ایرانی با خرید بلیت یکطرفه به صربستان درخواست پناهندگی به کشورهای اروپایی را کرده‌اند و البته این درخواست‌ها رد شده است.
رهبری
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به نامه چندی قبل آقای اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با تأکید بر مواضع همیشگی جمهوری اسلامی در حمایت کامل از فلسطین و مجاهدان آن، علاج مسئله فلسطین را تقویت جناح مبارز و مقاوم در دنیای اسلام و تشدید مبارزه با رژیم غاصب و پشتیبانان آن دانستند.
معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: ما آنچه برای امنیت کشور نیاز باشد را تامین خواهیم کرد و در این راستا از هیچ‌کس اجازه نمی‌گیریم.
اندیشکده آمریکایی بروکینگز در تحلیلی درباره آینده سوریه و خاورمیانه نوشت: کشورهای خاورمیانه بدون حمایت آمریکا برای مقابله با ایران به اندازه کافی قدرتمند نیستند.

تعهد «عدم‌تعهد» به آرمان فلسطین

ظریف در سخنرانی خود در اجلاس باکو یک‌بار دیگر ایده گفت‌وگوی منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران را مطرح کرد
سیاست خارجی
وزیران خارجه کشورهای عضو جنبش عدم‌تعهد در باکو پایتخت آذربایجان جمع شدند تا ضمن اعتراض به جنایات اخیر صهیونیست‌ها در غزه بر عزم و تعهد خود برای حمایت از فلسطین تأکید کنند؛
اصلاح قانون انتخابات؛ اولویت اصلی احزاب

اصلاح قانون انتخابات؛ اولویت اصلی احزاب

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب اولویت اصلی احزاب در سال97 را اصلاح قانون انتخابات دانست .
احمد خاتمی: عربستان باید محاکمه شود
احمد خاتمی: عربستان باید محاکمه شود
خطیب نمازجمعه تهران، با بیان اینکه رژیم عربستان سعودی یک رژیم مجرم است، گفت: رژیم عربستان باید در دادگاه صالح اسلامی به محاکمه کشیده شود؛ چرا که خائن‌الشرفین است.
شهر
اولویت‌های مدیریت شهری تهران در سال 97/ انتقاد از افزایش هزینه زندگی تهرانی‌ها/ سناریوهای استعفای شهردار/ شورا به استعفای شهردار رأی نخواهد داد/ تهران؛ تنها شهر رقابت‌پذیر اقتصادی

بیادی: حداد مجلس را ذلیل کرد

کوتاه از سیاست
حسن بیادی، فعال سیاسی اصولگرا گفته است: معتقدم آقای دکتر حدادعادل در جایگاه فرهنگی و اجتماعی بسیار فرد مؤثر، اخلاقی، ارزشمندو متدینی هستند؛ اما متأسفانه در سیاست و مدیریت جریان اصولگرا اصلا موفق نبوده‌اند.
PDF ایران
کوتاه ایران
آیت‌الله‌سیداحمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد در خطبه‌های نمازجمعه مشهد، گفت: 4سال پیش موضوع فیلترینگ شبکه‌های خارجی را مطرح کردم اما فحش دادید حالا هم خودتان می‌خواهید فیلتر کنید چرا پای رهبری می‌اندازید.
صادق زیباکلام در گفت‌وگویی با سایت نامه نیوز گفته است: من به هیچ وجه آقای موسوی خوئینی‌ها را اصلاح‌طلب نمی‌دانم و به هیچ‌وجه آقای احمدی‌نژاد را هم یک فرد آزادیخواه نمی‌شناسم.
آیت‌الله محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه آیت الله قربانی 18سال در رشت و 23سال در لاهیجان اقامه نمازجمعه کرده، گفت: ایشان 70سال طلبه و مبلغ دین بوده و شعائر اسلام و ولایت و راه و روش اهل‌بیتع را تبیین کرده.