19
چهار شنبه 15 اسفند 1397
شماره 7619
سیاست
23023610
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
در شبکه‌های اجتماعی جمله‌ای از سعید لیلاز در گفت‌وگو با سی‌ان‌بی‌سی دست به‌دست می‌شود.
سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از دیدار جمعی از اعضای این فراکسیون با رئیس دولت اصلاحات خبر داد.
دیپلماسی
سیدعباس عراقچی‌ معاون وزیر خارجه و حشمت‌الله فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی در دیدارهای جداگانه‌ای که با یک دیپلمات آلمانی داشتند، از اقدام این کشور در تعلیق پروازهای هواپیمایی ماهان انتقاد کرد‌ند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به حضور آمریکا در افغانستان گفت: از دهه80 ایجاد نیروهای مسلح نوین در دستور کار قرار گرفت و نیروی مسلح جدیدی شکل گرفت که توانست در مقابل تهدیدات بایستد.
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی ایجاد بحران در سوریه را در راستای منافع رژیم صهیونیستی خواند و در پاسخ به سوالی درباره چرایی سفر بشار اسد، رئیس جمهور سوریه به ایران بدون اعلام قبلی گفت: به دلیل رعایت مسائل امنیتی، این سفر بدون اعلام قبلی انجام گرفت.
محصول دادگاه‌های ویژه رسیدگی به پرونده اقتصادی

3 اعدام و 860 ممنوع‌الخروجی

قضایی
عباس جعفری دولت‌آبادی، دادستان عمومی و انقلاب تهران گفته که در 8 ماهه اخیر که دادگاه‌های ویژه رسیدگی به پرونده‌های اقتصادی آغاز شده است، 860 نفر ممنوع‌الخروج شده‌اند.
کافه مجلس
نایب‌رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت که طبق اخبار موجود، رأی مجمع تشخیص مصلحت‌نظام به پالرمو منفی است.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه گفت: «به‌منظور حفاظت از منافع صیادان و برقراری امنیت کشتیرانی، بسیج دریایی در پارسیان تشکیل شد.»
اولین نشست کمیسیون مشترک برجام بعد از رونمایی از سازوکار مالی اروپا برای تعامل با ایران امروز تشکیل می‌شود.
داوود فیرحی، پژوهشگر حوزه مطالعات اسلامی در یک سخنرانی که سایت جماران آن را منتشر کرد، گفته است: جامعه ایران از دیدگاه آشتی بین قوانین مدرن و احکام شریعت و تعریف مناسبات میان این‌دو، هنوز به پایان راه نرسیده است.