• پنج شنبه 28 مهر 1401
  • الْخَمِيس 24 ربیع الاول 1444
  • 2022 Oct 20

گرانی، اروپا را به کف‌خیابان کشاند

با ادامه جنگ در اوکراین، گرانی و نرخ تصاعدی تورم، شهروندان کشورهای مختلف اروپا را به خیابان‌ها کشانده است
با گذشت بیش از 8ماه از آغاز جنگ در اوکراین، اکنون آتش این جنگ را در خشم شهروندان معترض شهرهای مرکز و غرب اروپا می‌توان دید.
رهبرمعظم انقلاب در دیدار جمعی از نخبگان و استعدادهای برتر علمی :

دانشگاهی‌ها نگذاشتند محتاج غربی‌ها باشیم

رهبرمعظم انقلاب صبح دیروز چهارشنبه در دیدار صدها نفر از نخبگان جوان و استعدادهای برتر علمی، نخبگان دانشگاهی را در 4 دهه اخیر موجب آبروی ایران خواندند و افزودند: همه به‌ویژه مسئولان و مؤثرین در فضای کشور باید نخبگان علمی را جزو مهم‌ترین ثروت‌های کشور بدانند و از آنها حمایت کنند و نخبگان نیز ظرفیت‌ها و استعدادهای فردی خود را به سرمایه پیشرفت کشور تبدیل کنند.

جشنواره‌ای برای اقوام و کودکان‌ایران

ویژگی‌های قومیتی به‌عنوان ریشه و هویت کشور عزیزمان تلقی می‌شوند؛ به‌ویژه در شهر تهران که از همه قومیت‌ها در آن زندگی می‌کنند، باید بیشتر به این موضوع توجه کرد.
خاطره‌بازی با امیر ابوطالب که یکی از مؤسسان تیم فوتبال راه‌آهن تهران است

زخمی شدن فوتبالیست‌ها در کمپ آمریکایی‌ها

در کوچه یخچال همه ابوطالب‌ها را می‌شناختند. آنها 7برادر بودند که از صبح با پای برهنه در زمین خاکی کمپ آمریکایی‌ها دنبال توپ می‌دویدند و بچه‌های محل را به ضیافت فوتبال در تنها زمین خاکی محدوده میدان راه‌آهن دعوت می‌کردند.

انتصابات شهرداری با اختیارات

یک سال پیش و زمانی که معاونان شهرداری تهران و شهرداران مناطق 22گانه احکام خود را از علیرضا زاکانی دریافت کردند، تصویر برگه‌های احکام در فضای مجازی منتشر شد.

جولان 3000 میلیاردی مافیای وی‌پی‌ان

جست‌و‌جو برای دانلود وی‌پی‌ان طی یک ماه گذشته براساس بعضی از گزارش‌ها، افزایش 3هزار درصدی را تجربه کرده است.

استخوان‌هایی که بی‌صدا می‌شکنند

بیش از 42درصد از جمعیت بالای 60سال کشور دچار پوکی استخوان هستند و نبود دسترسی کافی به دستگاه تشخیصی بیماری سبب می‌شود تا تشخیص پوکی استخوان برای نزدیک ۶۸درصد کسانی که در معرض خطر هستند _دوسوم افراد_ انجام نشود.

تهرانی‌ها امسال چقدر زکات داده‌اند؟

در همشهری آنلاین بخوانید

قول می‌دهم ماشین چپ کنم

سینما در وضعیت خوبی به سر می‌برد