05
پنج شنبه 28 مهر 1401
شماره 8617
فرهنگ
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

رقابت 73 نمایش در جشنواره چهل‌ویکم

تئاتر
کوروش زارعی، دبیر جشنواره تئاتر فجر چهل‌ویکم چند روزی است که سینمایش «410» را در برج میلاد اجرا می‌کند. زارعی که مدیریت تئاتر حوزه هنری را بر عهده‌ دارد، قرار است سکان برگزاری جشنواره را در دست بگیرد. 3
ویژه
رئیس سازمان سینمایی کشور در سفر استانی خود به قم با استاندار دیدار کرد.
اکران
نیم‌بها شدن بلیت سینماها از 20مهر به مناسبت جشن‌های مهر سینمای ایران آنطور که باید و شاید برای سینما چاره‌ساز نشد و نتوانست باعث افزایش اقبال سینماروها به سینماها شود.
ناصر تقوایی کجاست؟

روزگار غریب ناخدا

چهره
‌ناصر تقوایی این روزها چه می‌کند؟ این پرسشی است که در ۴۸ ساعت اخیر برای تعدادی از سینماگران و روزنامه‌نگاران حوزه سینما، پیش آمده است؛ کارگردان «ناخدا خورشید» ‌چند‌سالی است خانه‌نشین شده و ارتباط چندانی هم با کسی نداشته و همه راه‌ها برای پیگیری وضعیتش به همسرش مرضیه وفامهر ختم می‌شده است.
2 یادبود‌ در جشنواره فیلم کوتاه

2 یادبود‌ در جشنواره فیلم کوتاه

سی‌ و نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران سال‌ها فعالیت حرفه‌ای محمود نظرعلیان، بازیگر باسابقه را بزرگ داشته و یاد نویسنده و کارگردان فقید سینما، اصغر یوسفی‌نژاد را گرامی می‌دارد.
بیرقی و یاری کلید می زنند
بیرقی و یاری کلید می زنند
‌داریوش یاری و سهیل بیرقی فیلم های جدید خود را به زودی می سازند.
PDF فرهنگ
کوتاه فرهنگ
سریال «آزادی مشروط» که کاری طنز با موضوع کروناست از اول آبان روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود. به گزارش همشهری، سریال «آزادی مشروط» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی، مسعود ده‌نمکی و محصول جدید مرکز سیما فیلم از یکشنبه 0 اول آبان‌ماه 0 از ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.