• چهار شنبه 25 خرداد 1401
  • الأرْبِعَاء 15 ذی القعده 1443
  • 2022 Jun 15

بازار، برنده کشمکش مالیاتی

خاندوزی: لایحه تنفس یک ساله مالیاتی اصناف به مجلس می‌رود
سرانجام پیگیری اصناف درباره میزان و شیوه وضع مالیات عملکرد سال1400  به ویژه بر سر تراکنش‌های بانکی نتیجه داد و دولت و بازار به توافق رسیدند تا لایحه تنفس یک‌ساله مالیاتی اصناف به مجلس ارسال شود.
11هکتار از مجموعه جنگ‌افزارسازی ساصد و 50هکتار از اراضی دوشان‌تپه تا پایان سال تبدیل به بوستان‌ و خیابان می‌شوند

سند دوشان‌تپه به‌نام مردم

2پادگان بزرگ در شرق تهران پذیرفتند که بخشی از اراضی خود را برای استفاده عمومی شهروندان به شهرداری واگذار کنند. در‌های فرودگاه و مجموعه بزرگ دوشان‌تپه در جنوب خیابان دماوند و مجموعه جنگ‌افزارسازی در خیابان پیروزی امسال با ایجاد تغییراتی به روی شهروندان باز می‌شود.بخش بزرگی از محوطه این اراضی به‌صورت فضای سبز و بوستان درمی‌آید .

روایت تقلب و تغافل هواداران

3روز پس از برگزاری انتخابات در 25خردادماه سال1388 بود که هزاران هوادار موسوی در خیابان‌های پایتخت جمع شدند تا اعتراض خود به نتیجه انتخابات را اعلام کنند.

نفت و گاز، ناجی روسیه در جنگ

افزایش درآمدهای روسیه از صادرات نفت و گاز طی 4ماه جنگ اوکراین، بهبود تراز تجاری و تقویت روبل در برابر دلار را به‌دنبال داشته است
جان مک‌کین، سناتور درگذشته آمریکایی، در سال2015 گفته بود: «روسیه پمپ بنزینی است در پوشش یک کشور.» گذر زمان نشان داده که این توصیف مک‌کین از بسیاری جهات درست بوده است.

اولین تغییر در کابینه دولت سیزدهم

عبدالملکی پس از 10ماه فعالیت در دولت سیزدهم از وزارت کار کناره‌گیری کرد
نزدیک به 10ماه پس از تشکیل کابینه سیزدهم، فرمان هدایت دولت در یکی از محوری‌ترین وزارتخانه‌های دولت سیدابراهیم رئیسی دستخوش تغییر شد.

تابستان گران تفریحات

هزینه تفریح برای خانوارهای ایرانی در سال گذشته بالا بود و اکنون با افزایش هزینه‌ها این رقم سرسام‌آور شده است. آنقدر که تفریح در خانوار با کاهش روبه‌رو شده و همین امر کودکان را از همان دوران ابتدایی زندگی با اقتصاد و مسائل مالی درگیر کرده است.

واتساپ؛ صدرنشین پیام‌رسانی در ایران

مرکز افکارسنجی دانشجویان ایرانایسپا پژوهشی را به‌تازگی منتشر کرده که نشان می‌دهد، پیام‌رسان واتساپ مورد استفاده 71.1درصد از جمعیت نمونه 1541نفری این پژوهش است.
بهادری‌جهرمی در پاسخ به همشهری درباره موانع اجرای قانون انتشار فیش‌های حقوقی

شرکت‌های دولتی شفاف‌سازی نمی‌کنند

تکلیف قانونی برای انتشار فیش حقوقی مدیران و مقامات در انتظار همکاری 30درصد دستگاه‌های بی‌توجه به این قانون است. براساس قانون برنامه ششم توسعه و برنامه بودجه1401، فیش حقوقی کارکنان بخش دولتی و نهادهای عمومی غیردولتی باید برای پایان دادن به پدیده حقوق‌های نجومی برای عموم مردم منتشر شود.

بوستان‌های مادر و کودک در کدام مناطق تهران قرار دارند؟

فصل گرم نوسازی تاکسی‌ها

عقب‌نشینی بازار ارز

بازداشت هکر نابغه و رابین‌هود کلاهبردار