• دو شنبه 2 اسفند 1400
  • الإثْنَيْن 19 رجب 1443
  • 2022 Feb 21

آزمایش کرونا؛ روزانه 17میلیارد تومان

تنها در هفته گذشته 600هزار تست کرونا گرفته شده که با درنظر گرفتن هزینه 200هزار تومانی برای هر آزمایش، 120میلیارد تومان بابت تست‌گیری‌ها هزینه شده؛ یعنی به‌طور میانگین روزانه 17میلیارد تومان
تعداد تست‌های انجام شده کرونا در کشور آمار دقیقی ندارد، اما اگر همین 6میلیون و 942هزار و 452بیمار قطعی شناسایی شده که آمارش از سوی وزارت بهداشت اعلام می‌شود را با هزینه‌ 200هزار تومان برای انجام هر تست درنظر بگیریم، عددی حدود 1500میلیارد تومان می‌شود که به دولت و بیمه‌ها تحمیل شده است.

شاید ساعت جلو نرود

قرار شده در صورت تصویب نهایی، دیگر ساعت رسمی کشور تغییر نکند. این یعنی دیگر اول فروردین‌ماه لازم نیست یک‌ساعت، ساعت‌هایمان را به جلو بکشیم و پایان نیمه نخست سال به عقب برگردانیم.

درباره «ناهار خوردی»

مدتی است گفت‌وگوی رئیسی با کارمند ریاست‌جمهوری بهانه استهزا در برخی رسانه‌ها شده است. البته از همان ابتدا رسانه‌های خارجی اصل ماجرا را وارونه روایت کردند؛ گویی رئیسی در پاسخ به گلایه‌های یک تولید‌کننده چنین گفته است.

کودکان کار و وجدان خفته‌ بشر امروز

نکیسای 12ساله مرد*، از بس که جان نداشت. نکیساهای 12ساله و بزرگ‌تر و کوچک‌تر در همین حوالی و در جاهای دور و نزدیک می‌میرند، از بس که رنج می‌کشند.

سقوط دلار به کانال 25 هزار تومان

همزمان با نزدیک شدن به توافق هسته‌ای در وین قیمت هر دلار آمریکا با نزول بیشتری مواجه شد.

تنها 12قلاده یوزپلنگ ایرانی باقی مانده‌اند

یوزپلنگ‌های ایران تعدادشان از حد بحران گذشته و به انقراض نزدیک شده‌اند. ولی مسئولان انجمن یوزپلنگ ایرانی معتقدند که با داشتن برنامه می‌توان امیدهایی برای حفظ این گونه داشت.
اعضای پارلمانی شهر با افزایش 25درصدی نرخ بلیت اتوبوس و مترو موافقت کردند

بلیت اتوبوس و مترو چند؟

لایحه «تعیین نرخ بلیت و کرایه وسایل حمل‌ونقل عمومی شهر تهران در سال 1401» دیروز در صحن پارلمان شهری بررسی و اعضای شورای شهر تهران با افزایش 25درصدی نرخ بلیت مترو و اتوبوس موافقت کردند

وضعیت اشتغال زنان و مردان پس از کرونا

توپ توافق در زمین آمریکا

دفاع از سینما

صمیمی، مثل زبان مادری