22
دو شنبه 2 اسفند 1400
شماره 8444
ایثار و مقاومت
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
سیر داستانی« تنگه ابوقریب» روایتگر همزمان چند جانباز و همرزم است که در روز مرخصی گردانشان، خبر می‌رسد که بعثی‌ها به تنگه‌ای در خوزستان حمله کرده‌اند و در نهایت مجبور می‌شوند به نقطه مرزی بروند و به خیل دیگر سربازان حاضر در منطقه ملحق شوند.
یادبود
«هرکسی این پیام را می‌شنود و اذیت نمی‌شود، اگر یک روز نماز قضا برای ما بخواند ان‌شاءالله آن طرف جبران می‌کنیم»؛ سجاد مرادی اینها را گفت و رفت. رفت تا از حرم آل‌الله دفاع کند، رفت تا ما در آرامش زندگی کنیم.

بعد از شهادتش فهمیدیم فرمانده بود

مادر حسن ترک، شهیدی که طراح عملیات‌ها بود، در سالروز شهادتش از خواسته گمنامی او روایت می‌کند
گزارش
دل کنده بود از دنیا، انگار که با آن بیگانه باشد. با اینکه سن و سالی نداشت اما تقوا و پرهیزکاری‌‌اش باعث شده بود دوست و آشنا او را به چشم یک عارف نگاه کنند.
یک انسان ویژه

یک انسان ویژه

شهید حسن شاطری از شخصیت‌های برجسته در حوزه جهاد سازندگی و از فرماندهان شاخص دوران جنگ تحمیلی بود که در ادامه مسیر سازندگی در داخل کشور و در کشورهای همسایه و دوست، به‌خصوص در ایامی که منطقه ما با دشمن تکفیری داعش مواجه و درگیر شده بود، خدمات شایسته و ارزنده‌ای ارائه کرد.
«دا» ؛ حقیقتی تلخ ولی خواندنی
«دا» ؛ حقیقتی تلخ ولی خواندنی
کتاب «دا» خاطرات سیده‌زهرا حسینی است که توسط اعظم حسینی، گردآوری و تألیف شده است.
PDF ایثار و مقاومت
کوتاه ایثار و مقاومت
«رزم آرا، یک دوسیه مسکوت» مستندی ساخته‌شده در ژانر تاریخی است که کارگردان0000ی آن را سیداحسان عمادی و تهیه‌کنندگی‌اش را حسام اسلامی بر عهده داشته‌اند و محصول سال ۱۳۹۶ است.