• شنبه 9 بهمن 1400
  • السَّبْت 25 جمادی الثانی 1443
  • 2022 Jan 29

فقط اراده سیاسی برای توافق‌لازم است

دور هشتم مذاکرات کمیسیون مشترک برجام تا زمان اعلام تصمیم پایتخت‌ها، متوقف شد. دیپلمات های انگلیس، فرانسه و آلمان جمعه شب با صدور بیانیه‌ای مشترک که در اختیار خبرنگاران قرار گرفت عنوان‌کردند: ژانویه فشرده ترین دوره این مذاکرات تا به امروز بوده است.

نوبت رویاهای بزرگ‌تر رسید

تیم ملی فوتبال ایران با یک پیروزی دیگر برابر عراق، به‌عنوان نخستین تیم از منطقه آسیا راهی مرحله نهایی جام‌جهانی2022 قطر شد.

چند پرسش در موضوع ورود زنان به ورزشگاه

بعد از سال‌ها کشمکش بالاخره خانم‌ها در ورزشگاه حاضر شدند. این در حالی بود که در آستانه برگزاری این مسابقه برخی از علما مخالفت خود را با چنین تصمیمی اعلام کردند.

آدم‌های ترسناک در ماجرای استادیوم آزادی

چرا ما زلزله را فراموش می‌کنیم؟ درحالی‌که باید حسابی بترسیم، چون احتمال آمدنش بسیار است! نزدیک 2سال است که با بیماری کرونا دست‌وپنجه نرم می‌کنیم. می‌گویند پایان پاندمی نزدیک است.

علت انصراف کیمیایی از جشنواره

مسعود کیمیایی که فیلم «خائن‌کشی»‌اش در بخش مسابقه چهلمین جشنواره فیلم فجر قرار دارد، دیشب از حضور در این رخداد انصراف داد. این طور که از یادداشت مسعود کیمیایی برمی‌آید، خالق «قیصر» و «گوزنها» درخواست داوری نشدن فیلمنامه و کارگردانی تازه‌ترین اثرش را دارد.

ورود بی‌سرو صدا به پیک ششم کرونا

دوباره موج بیماری و یک پیک دیگر با افزایش2برابری آمار ابتلا و 2.5برابری مراجعات سرپایی؛ اما این بار بی سر و صداتر از همیشه.

مقصد سفر؛ خانه فامیل

سفرهای داخلی طی حدود یک دهه از سال90 تا 98 در خانوارهای ایرانی 3برابر شده اما این سفرها نه‌تنها تأثیری بر رونق گردشگری کشور نداشته که حتی با نازل‌ترین کیفیت و بدون برنامه و تنها با هدف ماندن در خانه دوست و آشنا و «فامیل‌‌بازی» انجام شده است.

امیدوارترین و نا امیدترین مردمان دنیا

اولتیماتوم سرمربی به مدیر

تقلای اردوغان برای میانجیگری در بحران اوکراین