22
شنبه 9 بهمن 1400
شماره 8425
ایثار و مقاومت
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
دوست و همنشین در جهت مثبت و منفی تأثیری شگفت است؛ زیرا نفس انسان‌ها در پی رفاقت و معاشرت بر یکدیگر نفوذ کرده و خوی و خصلت یکی به دیگری سرایت می‌کند.
فیلم
یکی از ضعف‌های بزرگ سینمای ایران در 2دهه اخیر، نادیده‌گرفتن قهرمانان بوده است. به جز نمونه‌های بسیار اندک که به نمایش چنین الگوهایی پرداخته‌‌اند، کمتر فیلم ایرانی را می‌توان یافت که اساسا قهرمان‌محور باشد!

می‌خواهید تکاورهای آمریکایی را برای‌تان بیاورم؟

گزارش
در اصل قرار بود که خبرنگار شود؛ قرار بود حقوق قضایی بخواند؛ قرار بود کشورهای مختلفی را بگردد و گزارش‌های تحقیقی و توصیفی خوبی بنویسد.
مستند آخرین روزهای زمستان

مستند آخرین روزهای زمستان

گرچه در سال‌های بعد از جنگ تحمیلی ایران و عراق، مستندهای زیادی از این واقعه تاریخی ساخته شده است اما بی‌شک محبوبیت مستند داستانی «آخرین روزهای زمستان» به کارگردانی محمدحسین مهدویان بر کسی پوشیده نیست.
«عقربه‌های جامانده» رسیدند!
«عقربه‌های جامانده» رسیدند!
«عقربه‌های جامانده» همسرانه‌ای شیرین و بدون اغراق به نویسندگی سمانه خاکبازان است که به تازگی از سوی انتشارات روایت فتح راهی بازار نشر شد.
PDF ایثار و مقاومت
کوتاه ایثار و مقاومت
تصور عرفی از مفهوم نیکوکاری این است که فردی ثروتمند بخشی از اموال خود را صرف امور خیر می‌کند، درصورتی که ما می‌خواهیم با نشان‌دادن مصادیق مختلف و متنوع نیکوکاری، این مفهوم را به‌عنوان امری که می‌تواند در هر لحظه زندگی جاری شود، در فرهنگ عمومی ثبت کنیم و بگوییم که هر فرد حتی به اندازه هدیه یک لبخند، می‌تواند نیکوکار باشد